Bērnu ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu sociālo prasmju pilnveidošana rīta cēliena ritma nodarbībās
Автор
Vīgupa, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba tēma : Bērnu ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu sociālo prasmju pilnveidošana rīta cēliena ritma nodarbībās Darba zinātniskā vadītāja : Mg. paed. Egija Laganovska Diplomdarba mērķis ir izpētīt ritma nozīmi pedagoģiskā darbā ar 7-14 gadu vecuma bērniem. Pētīt uz ritma pamatiem balstīta rīta cēliena nodarbību ietekmi uz sociālo prasmju pilnveidošanā bērniem ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu. Diplomdarbs sastāv no 4 daļām ar 9 apakšnodaļām. Darbs kopumā izklāstīts 68 lappusēs, tajā iekļauti 7 attēli . Izmantoti 44 literatūras avoti un pievienoti 2 pielikumi. Atslēgvārdi: Ritms, garīgās attīstības traucējumi, sociālās prasmes Bachelor Thesis: Morning routine effect on development of social skills for children with moderate and severe mental development disorder. Scientific supervisor of work: M. Ed. Egija Laganovska The aim of the diploma paper is to study the role of rhythm in pedagogical work with children aged 7-14. To study the effect of classes based on rhythmic activities on the improvement of social skills in children with moderate and severe mental disorders. Diploma paper consists of 4 parts with 9 subdivisions. Work consists of 68 pages, including 7 pictures. Used 44 literature sources and attached 2 attachments. Keywords: Rhythm, mental disorders, social skills.