Show simple item record

dc.contributor.advisorStavicka, Anna
dc.contributor.authorŠehanova, Marija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:45Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65394
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39548
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir noskaidrot, vai skolotāju savstarpējā sadarbība veicina starpnozaru saišu ieviešanu projekta "Skola 2030" ietvaros. Jaunā projekta nozīme ir kļuvusi aktuāla, jo šobrīd dominējoši fragmentārā un pasīvā mācību sistēma ir nepietiekama skolēnam, lai mācītos un dzīvotu 21.gadsimta sociālajā vidē, kurai ir raksturīgas straujas pārmaiņa sabiedrībā un digitālajā vidē. Lai attīstītu dzīvei nozīmīgas iemaņas un prasmes, Valsts izglītības satura centrs uzsāka projektu "Skola 2030". Maģistra darbā tika veikts pētījums vienā Rīgas vidusskolā par sadarbības fenomenu un starpnozaru saišu ieviešanu skolā. Šim mērķim tika izveidots četru soļu fenomenoloģiskais pētījums: stereotipu laušana, ierosināšana, analīze, fenomenoloģiskai apraksts. Tika aizpildīta skolotāja dienasgrāmata, novērotas mācību stundas, kurās tika īstenotas starppriekšmetu saiknes, tika veikta skolēnu testēšana, analizēti atgriezeniskās saites dati. Pētījuma mērķis ir sasniegts, to var turpināt citās klašu grupās un ieteikt pamēģināt citu skolu skolotāju kolektīviem.
dc.description.abstractThe aim of this Master Thesis is to explore whether the teacher cooperation is a facilitator of the cross-curricular links implementation within the project ‘School 2030’. The significance of the new project became relevant because today’s dominant fragmentary and passive education system is insufficient for students to function in the 21st century, which is characterised by rapid changes in the society and digital setting. Thus, to develop necessary skills and attitudes the National Centre for Education launched the project ‘School 2030’. In this Master Thesis, the research is done in one of the Riga’s Secondary Schools on the phenomena of teacher cooperation and the cross-curricular links implementation. For the research, the four-step phenomenology research is established. Throughout the stages of bracketing, initiating, analysing, phenomenological description; the teacher’s diary was filled in, the cross-curricular lessons were observed, the test for students was conducted and the teachers’ feedbacks were analysed. The research achieved its aim and may be further continued with the other classes, and recommended to the teachers in other schools
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectskolotāju sadarbība
dc.subjectstarppriekšmetu mācīšana
dc.subjectteacher cooperation
dc.subjectcross-curricular teaching
dc.subjectcross-curricular links
dc.titleSkolotāju sadarbība starppriekšmetu saiknes veicināšanai projekta “Skola 2030” perspektīvā
dc.title.alternativeTeachers’ Cooperation to Foster Cross-Curricular Links Within School 2030 Perspective
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record