Show simple item record

dc.contributor.advisorJēgere, Sarmīte
dc.contributor.authorJohansone, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:08Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63666
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39799
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums ir „Olaines Vēstures un mākslas muzeja darbības un attīstības stratēģija 2018.-2022. gadam”. Stratēģiskā plāna izstrādāšana nepieciešama, lai apzinātu stāvokli, kurā pašreiz atrodas muzejs, vāktu informāciju par vēlamo nākotni un izvirzītu mērķus, kas muze-ju tuvinātu vēlamajiem rezultātiem. Lai izstrādātu darbības un attīstības stratēģiju, darba autore, Liene Johansone, teorētiskajā daļā analizējusi zinātnisko literatūru par stratēģijas izstrādes teorē-tiskajiem aspektiem, kuri sastāv no stratēģijas izstrādes nepieciešamības pamatojuma, misijas, vīzi-jas, vērtību un mērķu formulēšanas, darbības vides analīzes un stratēģijas ieviešanas procesiem. Darba otrajā daļā veikta Latvijas muzejus regulējošo ārējo normatīvo aktu, kā arī valstī un Olaines pašvaldībā izstrādāto politiku analīze. Praktiskajā daļā veikts pētījums - Olaines novada iedzīvo-tāju aptauja. Pamatojoties uz teorētiskajā daļā gūtajām atziņām, saskaņā ar muzeju nozarē un paš-valdībā izvirzītajiem mērķiem, kā arī, balstoties uz secinājumiem, kas gūti aptaujā, izstrādāta Olaines Vēstures un mākslas muzeja darbības un attīstības stratēģija. Darba noslēgumā izvirzīti priekšlikumi, kas veicinātu Olaines Vēstures un mākslas muzeja kā mūsdienīgas, sabiedrības vaja-dzībām atbilstošas un nozīmīgas organizācijas attīstību. Maģistra darbs sastāv no 80 lappusēm, 6 tabulām un 20 attēliem, 1 pielikuma. Darba izstrādē izmantoti 40 bibliogrāfiskie avoti. Atslēgas vārdi: stratēģija, muzejs, sabiedrība
dc.description.abstractThe title of this master’s thesis is: “Strategic plan for Olaine history and art museum from 2018 to 2022”. The necessity of this plan is to obtain knowledge of museums current state, acquire information about museums desired future and set objectives that would lead closer to future goals. To develop activity and development strategy, the author, Liene Johansone, in the theoretical part have analyzed scientific literature about aspects of strategy development, which consist of necessity justification for strategy development, mission, vision, worth and goal formulation, operating environment analytic and strategies implementation processes. The second part of thesi’s research has been done on Latvian museums regulating external normative acts as well as analysis of the policies developed in the municipality of Olaine. Research in the practical part - Olaine County Population Survey. Based on knowledge achieved thru the theoretical part, according to museums field and the goals set by the municipality, as well as based on the conclusions obtained in poll, Olaine History and Art Museum's Operational and Development Strategy has been developed. In the end of thesis are given final proposals that would promote Olaine Museum of History and Art as modern, meeting the needs of society and important organizations development. This master’s thesis consists of 80 pages, 6 tables, 20 pictures and 1 addendum. In development used 40 bibliographic sources. Key words: strategy, museum, society
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectstratēģija
dc.subjectmuzejs
dc.subjectsabiedrība
dc.subjectkultūra
dc.titleOlaines vēstures un mākslas muzeja darbības un attīstības stratēģija 2018.-2022.gadam
dc.title.alternativeStrategic plan for Olaine history and art museum from 2018 to 2022
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record