Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorKrasovska, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:13:51Z
dc.date.available2018-07-02T01:13:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65923
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40406
dc.description.abstractBakalaura darba “Reklāmas festivāla “Adwards 2016., 2017.” integrēto reklāmas kampaņu izveide, naratīvs un interpretācija” mērķis ir izpētīt reklāmu struktūru, reklāmas autoru un mērķauditorijas vēstījumu interpretācijas salīdzinājumu, kā arī – definēt radošumu, radošās domāšanas teorijas un to pielietojumu. Teorētiskajā daļā aplūkots radošums reklāmas nozarē, reklāmas komunikācija, naratīva teorija un A. Ž. Greimsa aktantu naratīvā shēma. Pētījuma datu analīzei izmantota daļēji strukturētā intervija, kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze. Secināts, ka ikdienas darbā apzināti netiek izmantotas radošās domāšanas tehnikas. Atsevišķu tehniku iezīmes vērojamas veidotajās kampaņās un ikdienas darbā. Trešdaļa auditorijas pārstāvju vēstījumu interpretē atbilstoši reklāmas autora gaidām, kā svarīgs aspekts sakritīgai interpretācijai tiek novērots pieredzes arguments. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa, ko noslēdz secinājumi.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor thesis “Creation, narrative and interpretation of integrated advertising campaigns in festival “Adwards 2016, 2017.”” is to explore the structure of the advertisements and compare the interpretation of the message in the auditorium and creators’ perceptions. Also - to define creativeness and creative thinking theories, usage of them. The theoretical part describes creativeness in advertising industry, advertising communication, narrative theory and A. J. Greimas actantial model. The study concludes that creative thinking theories are not used in everyday work deliberately. Some of techniques’ separate features were found in campaigns and everyday work. One third of target audience interprets the main message of advertisement the same way as advertisements’ authors. Self-experience is defined as important aspect for corresponding interpretation. The structure of this work consists of theoretical part, methodology, empirical part and a conclusion.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectinterpretācija
dc.subjectvēstījums
dc.subject“Adwards”
dc.subjectintegrētās reklāmas kampaņas
dc.subjectradošās domāšanas tehnikas
dc.titleReklāmas festivāla “Adwards 2016., 2017.” integrēto reklāmas kampaņu izveide, naratīvs un interpretācija
dc.title.alternativeCreation, narrative and interpretation of integrated advertising campaigns in festival “Adwards 2016, 2017.”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record