Sociālā pedagoga darbība sociālo un pašaprūpes prasmju veicināšanā "X" bērnu un jauniešu centra audzēkņiem
Author
Raupa, Rebeka
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Rebekas Raupas diplomdarbam „Sociālā pedagoga darbība sociālo un pašaprūpes prasmju veicināšanā „X” Bērnu un jauniešu centra audzēkņiem.” Diplomdarba mērķis- Izpētīt sociālā pedagoga darbību sociālo un pašaprūpes prasmju veicināšanā „X” Bērnu un jauniešu centra audzēkņiem, izstrādāt sociālpedagoģiskās darbības programmu audzēkņu sociālo un pašaprūpes prasmju veicināšanā, veikt tās aprobāciju un iegūto rezultātu analīzi. Teorētiskajā daļā apskatīta informācija par Bērnu un jauniešu centra audzēkņu patstāvības veidošanos, sociālo un pašaprūpes prasmēm un ārpusģimenes aprūpes iestāžu darbība. Praktiskajā daļā veikts pētījums „X” Bērnu un jauniešu centrā par audzēkņu sociālo un pašaprūpes prasmju veicināšanu, izstrādāta sociālpedagoģiskā darbības programma ”X” Bērnu un jauniešu centrā audzēkņu sociālo un pašaprūpes prasmju veicināšanā un veikta tās aprobācija. Atslēgvārdi: audzēknis, ārpusģimenes aprūpe, patstāvība, sociālpedagoģiskā darbība, sociālais pedagogs, sociālās un pašaprūpes prasmes. For diploma thesis by Rebeka Raupa „Social Pedagogue`s Activity to Improve Students` Social and Self- Care Skills in Children and Youth Centre X”. The goal of diploma thesis- to research social pedagogue’s activity for the improve of social and self- care skills in Children and youth centre X, develop a program of socialpedagogical activities to improve social and self- care skills, approbate it and analyze the generated results. Theoretical part covers information about students` formation of independence in Children and Youth centre, social and self- care skills, work of foster care. In the practical part of thesis a research was done in Children and Youth centre X about social and self- care skills in Children and Youth centre X, a program of socialpedagogical activities was developed to improve students` social and self- care skills in Children and Youth centre X and program’s approbation was done. Key words: Independence, foster care, social and self- care skills, social pedagogue, social-pedagogical activity, student.