• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu attiecību vadīšana uzņēmumā.

Thumbnail
View/Open
303-64096-Velberga_Dace_dv14017.pdf (1.272Mb)
Author
Velberga, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz līdzšinējo Circle K klientu attiecību vadīšanas pamatprincipu, analīzi un salīdzināšanu ar konkurentu piedāvājumiem, izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai. Pirmajā nodaļā analizēti klientu attiecību vadīšanas teorētiskie aspekti un galvenie ieguvumi, kā arī apskatīti klientu lojalitātes veicināšanas principi. Otrajā nodaļā tiek pētīta lojalitāšu karšu efektivitāte balstoties uz statistikas datiem, kā arī apskatīta klientu attiecību vadīšanu uzņēmumos Circle K un VIRŠI-A. Trešajā nodaļā veikta Circle K un VIRŠI-A pārstāvju interviju analīze, kā arī balstoties uz veiktās aptaujas rezultātiem, analizēta klientu lojalitāte degvielas tirgotājiem. Darbs sastāv no 3 daļām, 60 lapaspusēm un pielikumiem. Atslēgvārdi: klientu attiecību vadīšana, lojalitāte, lojalitātes kartes, Circle K, VIRŠI-A.
 
The aim of Bachelor thesis is based on Circle K customer relationship management basic principle, analysis and comparison with competitors offers, to make suggestions how to improve it. In the first chapter author analyses theoretical aspects and main benefits of customer relationship management, as well as, principles of promoting customers loyalty. The second chapter being studied effectiveness of loyalty cards based on statistical data and analysed customer relationship management in Circle K and VIRŠI-A. In the third chapter is interview analysis with representatives of Circle K and VIRŠI-A, as well as, analysed customer loyalty to fuel traders, based on the results of the survey. Bachelor thesis consist of three chapters, 60 pages and attachments. Key words: customer relationship management, loyalty, loyalty card, Circle K, VIRŠI-A.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40529
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV