Telpu iekšējā iekārtojuma un gaisotnes ietekme uz patērētāju uzvedību pakalpojumu sfērā Latvijā.
Author
Siliņa, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba ”Telpu iekšējā iekārtojuma un gaisotnes ietekme uz patērētāju uzvedību pakalpojumu sfērā Latvija” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām un ekspertu un patērētāju aptaujas rezultātiem par telpu iekšējo iekārtojumu un gaisotni pakalpojumu sfērā, identificēt to ietekmi uz patērētāju uzvedību un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Darba ietvaros izvirzītā hipotēze apstiprinājās: telpām atbilstoša iekšējā iekārtojuma veidošana un piemērotākās gaisotnes radīšana pakalpojumu sfērā Latvijā būtiski ietekmē patērētāju uzvedību. Maģistra darba kopējais apjoms ir 90 lappuses un tas sastāv no 3 nodaļām. Darbā ir iekļauti 15 attēli, 5 tabulas, 4 pielikumi. Atslēgvārdi: pakalpojumu sfēra, telpu iekšējais iekārtojums, gaisotne, patērētāju uzvedība, integrētās mārketinga komunikācijas, sensorās sajūtas. The aim of the Master’s thesis “Influence of premises interior design and atmosphere on consumer’s behavior in the field of services in Latvia” is, based on theoretical knowledge and results of experts and consumers survey about interior design and atmosphere of premises in the field of services, to identify their influence on consumer’s behavior and to develop proposals for their improvement. The expressed hypothesis was confirmed within the framework of the work: the creation of a suitable indoor environment and the creation of the most appropriate atmosphere in the service field in Latvia have a significant impact on consumer’s behavior The total amount of the Master’s thesis is 90 pages and it consists of 3 chapters. The work includes 15 pictures, 5 tables and 4 annexes. Keywords: field of services, interior design of premises, atmosphere, consumer behavior, integrated marketing communications, sensory senses.