Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorBlomniece, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-09-26T01:01:29Z
dc.date.available2018-09-26T01:01:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67143
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40754
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: Mārketinga komunikācijas attīstīšana firmai sia “Travel Art LV”. Apskatāmā problēma - firmā “Travel Art LV” ir slikti attīstīta mārketinga projektu plānošana, virzīšana, kas kavē firmas straujāku attīstību, atpazīstamības veicināšanu. Izvirzītais pētījuma mērķis - noteikt mārketinga komunikācijas attīstīšanas iespējas un piedāvāt savu komunikācijas plānu gada griezumā. Darbā veikta anketēšana, intervija un analīze par jaunas potenciālās mērķauditorijas piesaistes iespējām - tās zināšanas par firmu, sporta braucieniem, vidi, kurā smeļas iedvesmu. Analīzes rezultātā autore piedāvā firmai mārketinga komunikācijas plānu, kas balstīts uz komunikāciju interneta vidē, uzsvaru liekot uz Facebook, Instagram, Youtube, Google kā arī ziņu/izklaides portālos un radio. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, 80 lappusēm, 30 attēliem, 1 tabulas, 5 pielikumiem.
dc.description.abstractBachelor thesis: MARKETING COMMUNICATION DEVELOPMENT FOR "TRAVEL ART LV" LLC. The problem - the company Travel Art LV has a poorly developed marketing project planning, promotion, which hinders the company's faster development, promotion of visibility. The aim of the research is to determine the possibilities of developing marketing communication and to offer its communication plan in the annual section. In the job is a questionnaire, interview and analysis about new potential audience engagement opportunities - about audience knowledge of the company, sports trips, an inspirational environment. As a result of the analysis, the author offers the company a marketing communication plan based on communication in the Internet environment, placing emphasis on Facebook, Instagram, Youtube, Google as well as news sites/ entertainment sites and radio. Bachelor paper consists of 3 chapters, 80 pages, 30 pictures, 1 tables, 5 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjecttravel art lv
dc.subjectsporta tūrisms
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectkomunikācijas plāns
dc.subjectinteraktīvais mārketings
dc.titleMārketinga komunikācijas attīstīšana firmai SIA "Travel art LV".
dc.title.alternativeMarketing communication development for "Travel art LV" LLC.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record