Show simple item record

dc.contributor.advisorKulberga, Inta
dc.contributor.authorIrbe, Gatis
dc.contributor.otherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.date.accessioned2018-09-27T11:03:10Z
dc.date.available2018-09-27T11:03:10Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/41242
dc.language.isolav
dc.publisherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.subjectKomercdarbības organizācija
dc.titleKLIENTU APKALPOŠANAS SERVISA PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS AUDIOIERAKSTU MAZUMTIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA SIA „BTP” VEIKALĀ „RANDOMS”
dc.title.alternativeCustomer service improvement possibilities in BTP, Ltd. audiorecords shop RANDOMS
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record