Show simple item record

dc.contributor.advisorSvence, Guna
dc.contributor.authorTomsone, Kristīne
dc.contributor.otherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.date.accessioned2018-09-27T11:20:58Z
dc.date.available2018-09-27T11:20:58Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/43702
dc.language.isolav
dc.publisherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.subjectPsiholoģijas maģistrs (prof.)
dc.titlePirmsskolas vecuma bērnu vecāku sociālās un emocionālās pašefektivitātes un vecāku kompetences izjūtas izmaiņas intervences programmas rezultātā
dc.title.alternativeParent social and emotional self-efficacy correlation and the changes in parent sence of competence after taking part in a program “Children's emotional education”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record