Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 1766-1785 of 9777
-
Bērnu deviantā uzvedība bērnu namā patversmē „Priedīte” un sociālpedagoģiskais darbs tās novēršanā.
(Latvijas Universitāte, 2006)Darba apjoms: 69 lpp, 2 tabulas, 7 attēli, 4 pielikumi Darba mērķis: parādīt nepilngadīgo sociālās rehabilitācijas centra kā sociālā darba subjekta darbības efektivitāti. Uzdevumi 1 – izpētīt bērnu portretu, kuri atrodas ... -
Bērnu domāšanas attīstības iespējas, izmantojot origami 6-7 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba tēma: Bērnu domāšanas attīstības iespējas izmantojot origami 6-7 gadu veciem bērniem Darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt 6-7 gadu veciem bērniem domāšanas attīstības iespējas izmantojot origami. ... -
Bērnu drošības izjūtas attīstības nosacījumi adaptācijas procesā pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba nosaukums „Bērnu drošības izjūtas attīstības nosacījumi adaptācijas procesā pirmsskolā’’. Darba mērķis ir izzināt un praktiski pētīt drošības izjūtas veidošanās nosacījumus agrajā bērnībā. Darbs sastāv no ... -
Bērnu drošības izjūtas attīstīšanas paņēmieni pirmsskolā agrīnās bērnības vecumposmā
(Latvijas Universitāte, 2019)Darba autors: Una Martiņenko Darba tēma: Bērnu drošības izjūtas attīstīšanas paņēmieni pirmsskolā agrīnās bērnības vecumposmā Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: pirmsskolas un sākumskolas izglītības skolotājs ... -
Bērnu drošības izjūtas sekmēšana agrās bērnības vecumposmā pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba temats: “Bērnu drošības izjūtas sekmēšana agrās bērnības vecumposmā pirmsskolā” Autore: Pētījuma mērķis: teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt bērnu drošības izjūtas sekmēšanas iespējas agrās bērnības ... -
Bērnu drošības izjūtas veicināšanas iespējas pirmsskolā agrās bērnības vecumposmā
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba temats: Drošības izjūtas veicināšanas iespējas pirmsskolā agrajā bērnības vecumposmā. Pētījuma mērķis: pētīt teorētiskās atziņas par veiksmīgu drošības izjūtas veicināšanu pirmsskolā un veikt empīrisko ... -
Bērnu drošības izjūtas veidošana pedagoģiskā procesā pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darba pamatā bija tēma “Bērnu drošības izjūtas veidošana pedagoģiskā procesā pirmsskolā”. Pētījuma mērķis ir noskaidrot dažādu metožu un līdzekļu izmantošanas efektivitāti pedagoģiskajā procesā drošības ... -
Bērnu drošības izjūtas veidošanās nosacījumi agrajā bērnībā
(Latvijas Universitāte, 2018)Darba autore: Ilze Klintsone Darba nosaukums: Bērnu drošības izjūtas veidošanās nosacījumi agrajā bērnībā Darba mērķis: izzināt un pētīt bērnu drošības izjūtas veidošanās nosacījumus un to nostiprināšanu agrajā bērnībā. ... -
Bērnu dusmu izpausmes un to novēršanas iespējas jaunākajā pirmsskolas vecumā
(Latvijas Universitāte, 2017)Darba autore: Inga Tīrule Darba nosaukums: „Bērnu dusmu izpausmes un to novēršanas iespējas jaunākajā pirmsskolas vecumā” Darba mērķis: Izzināt bērnu dusmu izpausmes un to novēršanas iespējas jaunākajā pirmsskolas vecumā ... -
Bērnu dusmu un agresīvas uzvedības novēršanas iespējas agrās bērnības vecumā
(Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darba tēma “Bērnu dusmu un agresīvas uzvedības novēršanas iespējas agrās bērnības vecumā”. Risinātie jautājumi: Kas ir agresīva uzvedība? Kādi ir agresīvas uzvedības veidi, cēloņi un izpausmes? Kādas ir ... -
Bērnu dzejoļu grāmatas dizaina stilistika
(Latvijas Universitāte, 2019)Mūsdienās grāmatas ir aizstājušas elektroniskās ierīces, kas nosaka cilvēka dzīves ritmu, tāpat arī grāmatas ir pieejamas elektroniski, līdz ar to īsta grāmata zaudē savu jēgu un būtību. Tomēr tās joprojām ir un būs ar ... -
"Bērnu dzimumidentitātes veidošanās īpatnības 3-4 gadu vecumā"
(Latvijas Universitāte, 2016)Kvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu „ Bērnu dzimumidentitātes veidošanās īpatnības 3 - 4 gadu vecumā”. Pētījuma mērķis ir izpētīt 3 - 4 gadus vecu bērnu dzimumidentitātes izpausmju īpatnības. Pētījuma jautājumi: 1. ... -
Bērnu ekoloģiskā audzināšana pirmsskolas izglītības 1. posmā
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba nosaukums: Bērnu ekoloģiskā audzināšana pirmsskolas izglītības 1. posmā. Darba autore: Alla Briede. Darba vadītāja: Doc., Dr. paed. Daiga Kalniņa. Pētījumā tiek analizēts bērnu ekoloģiskā audzināšana un tās mācību ... -
Bērnu emociju pašregulācijas pilnveide vidējā pirmsskolas vecumā
(Latvijas Universitāte, 2020)Kvalifikācijas darba autors: Sandra Rakauska Kvalifikācijas darba temats: Bērnu emociju pašregulācijas pilnveide vidējā pirmsskolas vecumā Mērķis: teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt bērnu emociju pašregulācijas pilnveidi ... -
Bērnu emocionālais stāvoklis savā un vecāku skatījumā un tā saistība ar fizisko aktivitāšu biežumu
(Latvijas Universitāte, 2018)Pētījuma mērķis bija salīdzināt bērnu un vecāku skatījumu par bērna trauksmes, depresijas, pozitīvo un negatīvo emociju, un izjustā stresa rādītājiem saistībā ar bērna fizisko aktivitāšu biežumu. Izpētīt kādas ir atšķirības ... -
Bērnu emocionālā vardarbība sākumskolā un tās novēršanas iespējas
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba “Bērnu emocionālā vardarbība sākumskolā un tās novēršanas iespējas” autore ir Aiga Osvalde – Kozlova. Bakalaura darba mērķis ir pētīt un noteikt bērnu emocionālās vardarbības novēršanas iespējas sākumskolā. ... -
Bērnu emocionālās attīstības sekmēšana 1,5 līdz 3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darbu izstrādāja Latvijas Universitātes Cēsu filiāles Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studiju programmas "Pirmsskolas skolotājs" studente Dace Binduka. Kvalifikācijas darba nosaukums “Bērnu ... -
Bērnu emocionālās attīstības veicināšanas iespējas agrās bērnības vecumā
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darbā “Bērnu emocionālās attīstības veicināšanas iespējas agrās bērnības vecumā” darba autore veic literatūras analīzi, aptaujas anketēšanu agrīnā vecuma bērnu vecākiem, bērnu uzvedības novērojumu un pedagoģisko ... -
Bērnu emocionālās pašregulācijas veidošana pirmsskolas izglītības iestādē vidējā vecuma grupā
(Latvijas Universitāte, 2020)Cilvēka spēja atpazīt un izjust emocijas ir ļoti svarīga, jo, tikai identificējot un izdzīvojot tās, cilvēks var saprast, vai vide, kurā viņš atrodas, ir pietiekami droša, apmierina viņa vajadzības un atbilst viņa prasībām. ... -
Bērnu epizodiskās atmiņas saistība ar temperamentu
(Latvijas Universitāte, 2014)Pētījuma „Bērnu epizodiskās atmiņas saistība ar temperamentu“ mērķis bija noskaidrot kāda ir bērnu epizodiskās atmiņas saistība ar temperamentu. Šī pētījuma ietvaros tika izvirzīti vairāki pētījuma jautājumi: 1. Vai aptauja ...