Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 2712-2731 of 9777
-
Emocionālās attieksmes pret literatūru veicināšana skolēniem literatūras stundās 8. un 9. klasē
(Latvijas Universitāte, 2018)Vintras Dižpēteres diplomdarbs „Emocionālās attieksmes pret literatūru veicināšana skolēniem literatūras stundās 8. un 9. klasē” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas ... -
Emocionālās attīstības iespējas sākumskolā zīmējot portretus vizuālās mākslas stundās
(Latvijas Universitāte, 2010)Darba autore: Ilze Eglīte Darba nosaukums: Emocionālās attīstības iespējas sākumskolā zīmējot portretus vizuālās mākslas stundās. Darba teorētiskajā daļā tika analizēti emociju un jūtu jēdzieni, kā arī mācību metodes – ... -
Emocionālās attīstības sekmēšana 5-6 gadīgiem bērniem vizuālajā mākslā
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba tēma – “Emocionālās attīstības sekmēšana 5-6 gadīgiem bērniem vizuālajā mākslā”. Darba autore – Liene Roze Pētījuma mērķis - pētīt pirmsskolas vecuma bērna emocionālās attīstības sekmēšanas iespējas vizuālās ... -
Emocionālās attīstības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2021)Diplomdarba nosaukums: Emocionālās attīstības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darba autore: Baiba Kauliņa-Gūtmane Darba zinātniskā vadītāja: Dr. psych., prof. Tija Zīriņa Pētījuma ... -
Emocionālās attīstības veicināšanas iespējas muzikālajās darbībās pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba temats ir-"Emocionālās attīstības veicināšanas iespējas muzikālajās darbībās pirmsskolā".Pētījums tika veltīts tam, kā muzikālās darbības ietekmē bērna emocionālo attīstību.Aktīva muzikālā darbība attīsta ... -
Emocionālās ekspresivitātes saistība ar vientulības izjūtu pusaudžiem
(Latvijas Universitāte, 2022)Pētījuma mērķis bija noskaidrot pusaudžu emocionālās ekspresivitātes saistību ar vientulības izjūtu un dzimumatšķirības emocionālajā ekspresivitātē. Pētījumā piedalījās 167 pusaudži (95 meitenes un 72 zēni) vecumā no 16 ... -
Emocionālās ēšanas saistība ar profesionālo stresu
(Latvijas Universitāte, 2023)Pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai pastāv saistība starp emocionālo ēšanu un profesionālo stresu, noskaidrot, kuri profesionālā stresa faktori ir saistīti ar emocionālo ēšanu, kā arī kuri profesionālā stresa faktori prognozēs ... -
Emocionālās ēšanas, piesaistes tuvās attiecībās un uztvertā izsalkuma sakarības
(Latvijas Universitāte, 2023)Pētījuma mērķis ir noskaidrot savstarpējās saistības starp piesaistes dimensijām emocionāli tuvās attiecībās, uztverto izsalkumu un emocionālo ēšanu, kā arī pārbaudīt vai uztvertais izsalkums ir mediators starp kādu no ... -
Emocionālās ēšanas, uztvertā stresa un ēšanas pārliecību saistības sievietēm
(Latvijas Universitāte, 2021)Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādas saistības pastāv starp emocionālās ēšanas, ķermeņa masas indeksa (ĶMI), vecuma, uztvertā stresa un ēšanas pārliecību rādītājiem sievietēm. Kā arī noskaidrot, kuri no uztvertā stresa, ... -
Emocionālās intelekta un depresijas saistība vecumposmā no 18 - 30 un 50 - 60 gadiem.
(Latvijas Universitāte, 2008)Rezumējums Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv emocionālā intelekta saistība ar depresijas līmeni pieaugušiem indivīdiem vecumposmā no 18 – 30 gadiem un 50 – 60 gadiem. Tika sagaidīts, ka augsts emocionālais ... -
Emocionālās inteliģences attīstības veicināšanas iespējas vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darbā "Emocionālās inteliģences attīstības veicināšanas iespējas vidusskolā" analizēta emocionālās inteliģences būtība un tās veicināšana agrīnajā jauniešu vecumposmā izglītības iestādē. Pētījuma mērķis bija ... -
Emocionālās inteliģences attīstīšana intervences nodarbībās ar zirgu bērniem vecumposmā 6 – 8 gadi
(Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darba mērķis bija noteikt intervences nodarbību ar zirgu devumu un efektivitāti kā nefarmaceitiskai internvencei, lai veicinātu emocionālās inteliģences (EI) attīstību bērniem. Pētījuma dalībnieki bija 3 bērni ... -
Emocionālās inteliģences loma sociālā darbinieka darbībā.
(Latvijas Universitāte, 2009)Sociālā darbinieka darbības pamatā ir cilvēku un sociālo darbinieku savstarpējas attiecības un tās specifika parāda nepieciešamību pēc augstas emocionālās inteliģences esamības sociālajos darbiniekos. Emocionālajai ... -
Emocionālās inteliģences pilnveide 4-5 gadus vecu bērnu agresīvas uzvedības mazināšanai pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2022)Izvēlētā darba temats: „Emocionālās inteliģences pilnveide 4-5 gadus vecu bērnu agresīvas uzvedības mazināšanai pirmsskolas izglītības iestādē”. Darba autors: Anita Brigmane Vadītājs: Prof. Dr. psych. Tija Zīriņa Darba ... -
Emocionālās inteliģences veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē 3. vecumposmā (5 – 6 gadi)
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba tēma - „Emocionālās inteliģences veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē 3. vecumposmā (5 – 6 gadi)”. Autore – Loreta Tāraude. Darba vadītājs – Latvijas Universitātes lektores p.i. mg.paed. ... -
Emocionālās kompetences veicināšana 4.-6.klašu skolēniem tautisko deju kolektīvā interešu izglītībā
(Latvijas Universitāte, 2019)Maģistra darbs „Emocionālās kompetences veicināšana 4.-6.klašu skolēniem tautisko deju kolektīvā interešu izglītībā” ir izstrādāts ar mērķi teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt emocionālās kompetences veicināšanas ... -
Emocionālās labsajūtas nodrošināšanas iespējas pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba temats: Emocionālās labsajūtas nodrošināšanas iespējas pirmsskolā. Darba autore: Ieva Zvereva Darba vadītājs: Mg. paed. lektore Rasma Purmale Darba saturs: Darba teorētiskajā daļā raksturotas emocijas, ... -
Emocionālās pašregulācijas veidošana 6-7 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2020)Kvalifikācijas darba tēma- Emocionālās pašregulācijas veidošana 6-7 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma mērķis- izpētīt zinātniskos rakstus un literatūru par emociju pašregulācijas iespējām, ... -
Emocionālās reakcijas iestudētu un reālu videomateriālu vērošanas laikā
(Latvijas Universitāte, 2017)Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības indivīdu emocionālajās reakcijās vērojot videomateriālus, kuru konteksts ir reāls un video materiālus, kuru konteksts ir iestudēts. Pētījumā ... -
Emocionālās un fiziskās vardarbības saistība ar dusmām un agresiju homoseksuālās un heteroseksuālās partnerattiecībās
(Latvijas Universitāte, 2022)Pētījums tika veikts ar mērķi noskaidrot, vai emocionālās un fiziskās vardarbības saistībai ar dusmām un agresiju pastāv atšķirības heteroseksuālās un homoseksuālās partnerattiecībās. Pētījumā piedalās 299 respondenti. ...