Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 969-988 of 9777
-
5-6g.vecu bērnu radošās darbības sekmēšana izmantojot dažādas vizuālās mākslas tehnikas
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba tēma: 5-6 gadus vecu bērnu radošās darbības sekmēšana izmantojot dažādas vizuālās mākslas tehnikas Kvalifikācijas darba autore: Ieva Veldze Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr.paed., Mg.art. Ilze Briška ... -
5-7 gadīgu bērnu iztēles sekmēšana, literāro darbu iepazīšana pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darbs: 5-7 gadīgu bērnu iztēles sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā pirmsskolā. Darba autore: Taiga Freimane Zinātniskā vadītāja: Gunta Siliņa – Jasjukeviča Darba apjoms: 49 lpp, 33 bibliogrāfiskie ... -
5-7 gadīgu bērnu komunikatīvās kompetences sekmēšana dramatizācijas rotaļā
(Latvijas Universitāte, 2018)Pētījums “5-7 gadīgu bērnu komunikatīvās kompetences sekmēšana dramatizācijas rotaļā” aktualizē bērnu nepilnīgās valodas un komunikācijas prasmes, kuru attīstība un pilnveidošana ir mūsdienīgas izglītības pamatuzdevums. ... -
5-7 gadīgu bērnu lasīt prasmes veicināšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darbs: 5-7 gadīgu bērnu lasīt prasmes veicināšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Darba autors: Agnese Kukle Darba vadītājs: Inga Stangaine Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pamatot metodes ... -
5-7 gadīgu bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļās
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba izstrādes pamatā ir zinātniskās literatūras izpēte un analīze, kā arī veikts empīrisks pētījums par rotaļu nozīmīgumu šo prasmju sekmēšanai. Bakalura darbā ir iztirzāts 5-7 gadus vecu bērnu sociālo prasmju apraksts, ... -
5-7 gadīgu pirmsskolas vecuma bērnu kognitīvo stratēģiju atšķirības zēnu un meiteņu grupās angļu valodas nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darbā “5-7 gadīgu pirmsskolas vecuma bērnu kognitīvo stratēģiju atšķirības zēnu un meiteņu grupās angļu valodas nodarbībās” analizētas kognitīvo stratēģiju teorijas, pētīti bērnu kognitīvo stratēģiju atšķirības ... -
5-7 gadu vecuma bērnu pašizpausmes mākslā veicināšana, izmantojot projekta metodi
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba autore ir Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Tatjana Baranova. Diplomdarbs ir veltīts projekta metodes izmantošanai pirmsskolā viena mēneša laikā projekta “Daudzveidīga ... -
5-7 gadus vecu bērnu angļu valodas vārdu krājuma apguves sekmēšana animācijas veidošanas procesā pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2018)Pētījumā tiek analizēta svešvalodas apguves procesa problemātika pirmsskolā. Ņemot vērā 21. gadsimta digitālās bērnības iezīmes un bērnu laika pavadīšanas paradumus ar medijiem, pirmsskolās, apgūstot svešvalodu, mediji ir ... -
5-7 gadus vecu bērnu radošās darbības veicināšana pirmsskolā rokdarbu nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2019)"5-7 gadus vecu bērnu radošās darbības veicināšana pirmsskolā rokdarbu nodarbībās" pētījums ir aktuāls, jo radošumam un radošajai darbībai mūsdienās tiek pievērsta liela vērība. Pētījuma mērķis ir pētīt 5-7 gadus vecu bērnu ... -
5-7 gadus vecu bērnu radošuma izprausmes rokdarbu nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba tēma ir “5-7 gadus vecu bērnu radošuma izpausmes rokdarbu nodarbībās”. Darba autore 3. kursa studente Jūlija Saļzirina Pētījuma objekts - pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma priekšmets radošuma ... -
5-7 gadus vecu bērnu rokdarbu praktiskais pielietojums - Darbības motivators
(Latvijas Universitāte, 2015)Darba nosaukums: 5- 7 gadus vecu bērnu rokdarbu praktiskais pielietojums– darbības motivators Darba autors: Ilona Serkova Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Ērika Vugule Pētījuma mērķis: Pētīt bērnu veidoto rokdarbu ... -
5-7 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanas iespējas rotaļā
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba temats: 5 – 7 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanas iespējas rotaļā Darba autors: Madara Blumberga-Viša Darba vadītājs: Mg. paed. Rasma Purmale Pētījuma hipotēze: Bērnu sadarbības prasmes tiek ... -
5-7 gadus vecu bērnu tikumisko vērtību sekmēšana, izmantojot latviešu tautas pasakas
(Latvijas Universitāte, 2022)Pētījumā tiek analizēta pirmsskolas vecuma bērnu tikumisko vērtību sekmēšanas problemātika. Tikumiskās vērtības ir viens no cilvēka audzināšanas nozīmīgiem indikatoriem. Pētījuma mērķis ir, pamatojoties uz teorētisko ... -
5-7 gadus vecu bērnu uzmanības veicināšana spēlēs un rotaļās
(Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darba temats: 5-7 gadus vecu bērnu uzmanības veicināšana spēlēs un rotaļās. Darba autors: Everita Migliņa Darba vadītājs: Dr. paed. Inga Stangaine Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pētīt bērnu ... -
5. - 8. klašu skolēnu vērtību izpratnes stiprināšana sociāli emocionālās mācīšanās procesā
(Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darba autore ir Patrīcija Avetisjana. Maģistra darba temats ir „5.-8.klašu skolēnu vērtību izpratnes stiprināšana sociāli emocionālās mācīšanās procesā”. Mūsdienās izglītības sistēmā ir izaicinājumi saistībā ar ... -
5. klases skolēnu dialoģisko prasmju attīstība krievu valodas kā svešvalodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2020)Ermansone E. 5. klases skolēnu dialoģisko prasmju attīstība krievu valodas kā svešvalodas stundās: Diplomdarbs/ E. Ermansone, M. Gavriļina.- Rīga: LU, PPMF. 2020. –??lpp. Diplomdarbs rakstīts latviešu valodā, to veido ... -
5. klases skolēnu iekļaušanās grupu darbā dzimtās valodas stundā
(Latvijas Universitāte, 2018)Dimplomdarba tēma: 5. klases skolēnu iekļaušanās grupu darbā dzimtās valodas stundā. Dimplodarba mērķis ir izpētīt pedagoģiskos līdzekļus bērnu iekļaušanās veicināšanai grupu darbā dzimtas valodas stundas. Diplomdarbs ... -
5. klases skolēnu interpunkcijas prasmes attīstīšana latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2016)Diplomdarba temats ir aktuāls, jo skolēniem jau sākumizglītībā rodas nepieciešamība lietot pieturzīmes dažādu sintaktisko vienību nošķiršanai, bet mācību saturā šim valodas apguves aspektam pagaidām netiek pievērsta pienācīga ... -
5. klases skolēnu sadarbības prasmju veicināšana latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2022)Sadarbības prasmes ir vienas no svarīgākajām cilvēka dzīves prasmēm. Šo prasmju veicināšana palīdz iemācīties izturēties ar cieņu pret citiem, ievērot kopīgus noteikumus un uzklausīt dažādus viedokļus. Sadarbības prasmes ... -
5. KLASES SKOLĒNU VĀRDDARINĀŠANAS KOMPETENCES ATTĪSTĪŠANAS IESPĒJAS LATVIEŠU VALODAS STUNDĀS
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba “5. klases skolēnu vārddarināšanas kompetences attīstīšanas iespējas latviešu valodas stundās” mērķis ir izstrādāt lingvodidaktisko materiālu vārddarināšanas kompetences attīstīšanai, kas radītu skolēnu ...