Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Šūmane, Ilze"
Now showing items 1-20 of 193
-
1,5 – 3 gadus vecu bērnu runas attīstības veicināšana, izmantojot pirkstiņu rotaļas
Balode, Kristīna (Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darba tēma: “1,5 līdz 3 gadus vecu bērnu runas attīstības veicināšana, izmantojot pirkstiņu rotaļas”. Pētījuma mērķis: teorētiski izpētīt, atlasīt un praksē aprobēt pirkstiņu rotaļas runas attīstības ... -
1,5–3 gadus vecu bērnu pozitīvas uzvedības veicināšana
Dāvidsone, Solveiga (Latvijas Universitāte, 2015)Temats „1,5–3 gadus vecu bērnu pozitīvas uzvedības veicināšana” ir aktuāls, jo apskata metodes pozitīvas uzvedības veicināšanai pirmsskolā, kas ir tilts starp humānistisko pieeju audzināšanā un bērna uzvedības regulēšanu ... -
2-3 gadus vecu bērnu valodas attīstības veicināšana
Kurajeva, Tatjana (Latvijas Universitāte, 2018)Kvalifikācijas darba autore – Tatjana Kurajeva. Kvalifikācijas darba tēma: „2-3 gadus vecu bērnu valodas attīstības veicināšana”. Kvalifikācijas darba vadītāja: Ilze Šūmane. Pētījuma mērķis – pētīt rotaļu ietekmi uz 2-3 ... -
3 - 4 gadus vecu bērnu iepazīstināšana ar profesijām pirmsskolā
Goršanova, Mārīte (Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba autore - Mārīte Goršanova Kvalifikācijas darba tēma: “ 3 - 4 gadus vecu bērnu iepazīstināšana ar profesijām pirmsskolā ” Pētījuma mērķis: Teorētiski pētīt, izstrādāt mācību saturu, to praksē aprobēt ... -
3-4 gadu vecu bērnu pirkstu sīkās motorikas attīstība rotaļās
Haritonova, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2021)Darba autore: Viktorija Haritonova. Darba tēma: 3-4 gadu vecu bērnu pirkstu sīkās motorikas attīstība rotaļās. Zinātniskā vadītāja: Dr.paed., doc. Ilze Šūmane. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izpētīt 3-4 gadus ... -
4 gadu vecu bērnu uzmanības attīstības veicināšana rotaļās pirmsskolas pedagoģijas procesā
Piļka, Lolita (Latvijas Universitāte, 2021)Lolitas Pilķas izstrādātā kvalifikācijas darba ”4 gadu vecu bērnu uzmanības attīstības veicināšana rotaļās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā” mērķis ir teorētiski un empīriski iz-pētīt bērnu uzmanības attīstības veicināšanu ... -
4- 5 gadus vecu bērnu komunikācijas prasmju sekmēšana pirmsskolā
Selecka, Madara Daina (Latvijas Universitāte, 2020)Diplomdarba teorētiskajā daļā autore analizē teorētisko literatūru. Empīriskajā daļa ir veiktas četras praktiskās darbības: Bērnu novērojums, pedagogu intervijas,būtu veikta arī pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, jo ārkārtas ... -
4-5 GADUS VECU BĒRNU DIALOGRUNAS ATTĪSTĪBA LOMU ROTAĻĀS
Kalnbērziņa, Elīna (Latvijas Universitāte, 2022)Darba nosaukums: Četrus līdz piecus gadus vecu bērnu dialogrunas attīstība lomu rotaļās Darba autore: Elīna Kalnbērziņa Pētījuma mērķis: Izpētīt dialogrunas attīstības iespējas lomu rotaļās. Pētījuma jautājums: Vai ... -
4-5 gadus vecu bērnu runas sekmēšana pirkstiņrotaļās
Simanoviča, Anita (Latvijas Universitāte, 2023)Darba autore: Anita Simanoviča Darba zinātniskais vadītājs: Doc. Dr.paed. Ilze Šūmane Darba nosaukums: 4 – 5 gadus vecu bērnu runas sekmēšana pirkstiņrotaļās Darba mērķis: izpētīt pirkstiņrotaļu iespējas 4 - 5 gadus vecu ... -
4-5 gadus vecu bērnu runas veicināšana, izmantojot pirkstiņrotaļas
Štāla, Jekaterina (Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba tēma ir “4-5 gadus vecu bērnu runas veicināšana, izmantojot pirkstiņrotaļas”. Kvalifikācijas darba autore Jekaterina Štāla. Kvalifikācijas darba vadītāja Dr. paed., docente Ilze Šūmane. Darba mērķis ... -
4-5 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšanas iespējas pirmsskolā
Bondareva, Irina (Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas tēma. 4-5 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšanas iespējas pirmsskolā Darba vadītājs: Dr.paed., doc. I.Šūmane Pētījuma mērķis. Teorētiski un praktiski izpētīt 4-5 gadus vecu bērnu sociālo ... -
5 -6 gadus vecu bērnu sadarbības attīstība sižeta lomu rotaļās
Siliņa, Inga (Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darbs : 5 – 6 gadus vecu bērnu sadarbības attīstība sižeta lomu rotaļās. Kvalifikācijas darba autore: Inga Siliņa Kvalifikācijas darba zinātniskā vadītāja: docente Dr. paed. Ilze Šūmane Kvalifikācijas darba ... -
5-7 gadu vecuma bērnu pašizpausmes mākslā veicināšana, izmantojot projekta metodi
Baranova, Tatjana (Latvijas Universitāte, 2021)Darba autore ir Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Tatjana Baranova. Diplomdarbs ir veltīts projekta metodes izmantošanai pirmsskolā viena mēneša laikā projekta “Daudzveidīga ... -
6 – 7 gadu pirmsskolas vecuma bērnu lasītprasmes apguves sekmēšana izmantojot didaktiskās spēles un rotaļas
Podkalne, Māra (Latvijas Universitāte, 2021)Diplomdarba “6-7 gadu pirmsskolas vecuma bērnu lasītprasmes sekmēšana, izmantojot didaktiskās spēles un rotaļas” mērķis ir izpētīt didaktisko rotaļu un spēļu izmantošanas iespējas lasītprasmes apguves sekmēšanā 6 – 7 gadus ... -
6-7 gadu vecu bērnu intereses veidošana par lasīšanu
Podskočija, Nellija (Latvijas Universitāte, 2016)Nellijas Podskočijas izstrādātais diplomdarbs „ 6 -7 gadus vecu bērnu intereses veidošanās par lasīšanu” veltīts bērnu interesei par lasīšanu problemātikai. Problēmas būtība: Veiktie pētījumi par bērnu sagatavotību skolai ... -
Acu-roku kustību koordinācijas pilnveidošana 5-6 gadus veciem bērniem tehnoloģiju mācību jomā
Lācīte, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darbs “Acu - roku kustību koordinācijas pilnveidošana 5 – 6 gadus veciem bērniem tehnoloģiju mācību jomā” izstrādāts ar mērķi teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt, kā tehnoloģijas mācību jomas satura ... -
Adaptācijas veicināšana skolēniem ar vieglas garīgās attīstības traucējumiem 1.klasē vispārizglītojošā skolā
Šleinus, Sintija (Latvijas Universitāte, 2021)Diplomdarba tēma ir “Adaptācijas veicināšana skolēniem ar vieglas garīgās attīstības traucējumiem 1. klasē vispārizglītojošā skolā”. Darba mērķis ir izpētīt teorijās balstītas efektīvākās metodes adaptācijas veicināšanā ... -
Aktīvā vārdu krājuma papildināšana bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem 6.-7. klasēs
Hatko, Inese (Latvijas Universitāte, 2019)Diplomdarba nosaukums: Aktīvā vārdu krājuma papildināšana bērniem ar garīgās attīstība traucējumiem 6. – 7. Klasēs. Šis darbs tika rakstīts metodiskā materiāla izstrādei, vārdu krājuma papildināšanai bērniem ar garīgas ... -
Atbalsta pasākumi matemātikā 1. – 6. klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem
Marauska, Liene (Latvijas Universitāte, 2015)Lienes Marauskas izstrādātā diplomdarba „Atbalsta pasākumi matemātikā 1. – 6. klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem” mērķis ir izveidot teorētiski pamatotu un praksē aprobētu atbalsta pasākumu sistēmu skolēniem ar ... -
Atbalsta pasākumi matemātikā bērniem ar mācīšanās traucējumiem 1. klasē
Daine, Ilze (Latvijas Universitāte, 2020)Ilze Daines izstrādāta diplomdarba “Atbalsta pasākumi matemātikā bērniem ar mācīšanās traucējumiem 1. klasē” mērķis ir izveidot teorētiski pamatotu un praksē izmēģinātu atbalsta pasākumu sistēmu matemātikā skolēniem ar ...