Now showing items 1-4 of 4

    • Ķīmijas apguve skolēniem ar mācīšanās traucējumiem pamatskolā 

      Brikere, Vija (Latvijas Universitāte, 2013)
      Ķīmijas apguve skolēniem ar mācīšanās traucējumiem pamatskolā. Brikere, V; darba vadītāja Dr.ped. Namsone D. Darba mērķis panākt, ka uzlabojas mācību rezultāti skolēniem ar mācīšanās traucējumiem ķīmijas tēmu apguvē ...
    • Mācību spēļu izmantošana ķīmijas apguvē 

      Bebrekārkle, Iluta (Latvijas Universitāte, 2013)
      Mācību spēļu izmantošana ķīmijas apguvē. Bebrekārkle, I., zinātniskā vadītāja Dr.paed., vad. pētniece Namsone, D. Diplomdarbs, 42 lappuses, 55 attēli, 20 literatūras avoti, 4 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir ...
    • Pēcstundas diskusija dabaszinātņu skolotāja refleksijas prasmes pilnveidei 

      Sarceviča-Kalviške, Dina (Latvijas Universitāte, 2016)
      PĒCSTUNDAS DISKUSIJA DABASZINĀTŅU SKOLOTĀJA REFLEKSIJAS PILNVEIDEI. D. Sarceviča-Kalviške, zinātniskā vadītāja Dr. paed. Dace Namsone. Maģistra darbs, 83 lappuses, 9 attēli, 3 tabulas, 45 literatūras avoti, 12 pielikumi. ...
    • Pētniecisko projektu izmantošanas iespējas ķīmijas apguvē 

      Jēriņa, Baiba (Latvijas Universitāte, 2013)
      Pētniecisko projektu izmantošanas iespējas ķīmijas apguvē. Jēriņa, B., zinātniskā vadītāja Dr.paed.,Mag.chem. Namsone, D. Diplomdarbs, 48 lappuses, 24 attēli, 3 tabulas, 35 literatūras avoti, 5 pielikumi. Latviešu valodā. Darba ...