Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Zaiceva, Ārija"
Now showing items 1-14 of 14
-
10.klases skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas un pašvērtēšanas metodiskie risinājumi latviešu valodas stundās
Gindra, Gunita (Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarbā „10. klases skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas un pašvērtēšanas metodiskie risinājumi latviešu valodas stundās” izvirzīts mērķis izstrādāt 10. klases skolēnu vērtēšanas un pašvērtēšanas metodiskās sistēmas ... -
5.klases skolēnu lasītprasmes pilnveide leksikoloģijas pamatjautājumu apguves stundās
Mača, Dzintra (Latvijas Universitāte, 2007)Diplomdarbs veltīts 5. klases skolēnu lasīšanas prasmju pilnīgošanai latviešu valodas stundās, apgūstot leksikoloģijas pamatjautājumus. Skolotāju aptauja 2006./2007. gada septembrī parādīja, ka piektās klases skolēniem ... -
Atstāstījumu izmantojums rakstītprasmes pilnveidei 8.klasē
Kulmane, Eva (Latvijas Universitāte, 2007)Diplomdarba nosaukums ir „Atstāstījumu izmantojums rakstītprasmes pilnveidei 8. klasē”. Tā pirmajā nodaļā tiek analizēta rakstveida runa psiholoģiskajā aspektā, kā arī atklātas rakstītprasmes pilnveides metodiskās iespējas. ... -
Kritiskās domāšanas attīstīšanas metodiskās sistēmas izmantojums vispārīgo valodniecības jautājumu apguvei 10. klasē
Rābante, Māra (Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarba mērķis ir izveidot teorētiski pamatotu kritiskās domāšanas metodiskās sistēmas variantu vispārīgo valodniecības jautājumu apguvei vidusskolas 10. klasē un aprobēt to pedagoģiskajā procesā. KD veicina aktīvu, ... -
Kritiskās domāšanas pedagoģiskās sistēmas izmantojums tekstveides jautājumu apguvei latviešu valodas stundās 5.klasē
Ločmele, Dace (Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarbā „Kritiskās domāšanas metodiskās sistēmas izmantojums tekstveides jautājumu apguvei latviešu valodas stundās 5.klasē” ir izvirzīts mērķis izveidot kritiskās domāšanas metodiskās sistēmas variantu tekstveides ... -
Kritiskās domāšanas veicināšanas pedagoģiskās sistēmas izmantojums apstākļa vārda apguvē pamatskolas 7.klasē.
Mūrniece, Jolanta (Latvijas Universitāte, 2007)Diplomdarba mērķis ir noskaidrot kritiskās domāšanas veicināšanas pedagoģiskās sistēmas efektivitāti apstākļa vārdam paredzētajās stundās pamatskolas 7. klasē. Kritiskās domāšanas sistēma dod skolēnam iespēju orientēties ... -
Lasīšanas un klausīšanās prasmju pilnveide Ventspils vakara vidusskolas 5.klasē
Bērziņa, Maija (Latvijas Universitāte, 2007)Atslēgas vārdi: lasītprasmes, klausītiesprasmes, prasmju pilnveide, metodiskais variants. Pētījumu mērķis: metodiskā varianta izveide lasīšanas un klausīšanās prasmju pilnveidei Ventspils vakara vidusskolas 5. klasē. Darba ... -
Metodiskās sistēmas variants 11.klases skolēnu tekstveides prasmju pilnveidei.
Lemša, Signe (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba „Metodiskās sistēmas variants 11. klases skolēnu tekstveides prasmju pilnveidei” mērķis ir izstrādāt un aprobēt metodiskās sistēmas variantu skolēnu tekstveides prasmju pilnīgošanai latviešu valodas un literatūras ... -
Salikta pakārtota teikuma apguve 8.klasē: vērtēšanas un pašizvērtēšanas aspekts.
Caune, Mārīte (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarbā „Salikta pakārtota teikuma apguve 8. klasē: vērtēšanas un pašizvērtēšanas aspekts” izvirzīts mērėis izstrādāt 8. klases skolēnu vērtēšanas un pašizvērtēšanas metodiskās sistēmas variantu salikta pakārtota teikuma ... -
Skolēnu interpunkcijas prasmju padziļināšana un nostiprināšana latviešu valodas stundās 11.klasē
Nagle, Sandra (Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarba „Interpunkcijas jautājumu padziļināšana un nostiprināšana latviešu valodas stundās 11.klasē” mērķis ir izveidot mācību stundu ciklu 11.klases audzēkņu interpunkcijas prasmju padziļināšanai un nostiprināšanai ... -
Teksts kā lingvodidaktiska kategorija dzimtās valodas apguvē vidusskolas 10.klasē.
Andžāne, Evita (Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarba temats ir „Teksts kā lingvodidaktiska kategorija dzimtās valodas apguvē vidusskolas 10.klasē”. Diplomdarba mērķis – izstrādāt metodisko variantu teksta daudzveidīgai izmantošanai mācību procesā vidusskolā, lai ... -
Tradicionālais un inovatīvais vispārīgo valodniecības jautājumu apguvē vidusskolas 10. klasē
Daņiļeviča, Iveta (Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarba temats ir „Tradicionālais un inovatīvais vispārīgo valodniecības jautājumu apguvē vidusskolas 10.klasē”. Tā mērķis - izstrādāt mācību stundu ciklu 10.klases skolēniem vispārīgo valodniecības jautājumu apguvei, ... -
Valodas kompetences pilnveide savrupinājumiem veltītajās stundās I kursa audzēkņiem Laidzes Profesionālajā vidusskolā.
Vītola, Baiba (Latvijas Universitāte, 2007)Diplomdarba tēma “Valodas kompetences pilnveide savrupinājumiem veltītajās stundās I kursa audzēkņiem Laidzes Profesionālajā vidusskolā”. Darbā aplūkota valodas kompetences būtība un raksturlielumi, raksturotas pusaudžu ... -
Vērtēšanas metodiskās sistēmas variants darbības vārda apguvei pamatskolas 6.klasē.
Tomiņa Stare, Ilze (Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarba temats – vērtēšanas metodiskās sistēmas variants darbības vārda apguvei pamatskolas 6. klasē. Darba mērķis ir izveidot skolēnu vērtēšanas un pašizvērtēšanas metodiskās sistēmas variantu darbības vārda apguvei ...