Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "caurviju prasmes"
Now showing items 1-20 of 40
-
3-4 gadīgu bērnu kritiskās domāšanas attīstības iespējas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba temats: 3-4 gadīgu bērnu kritiskās domāšanas attīstības iespējas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Darba autore: Daiga Gibarte Pētījuma mērķis: Pētīt kritiskās domāšanas kā caurviju prasmes attīstīšanu ... -
4 – 5 gadīgo pirmsskolas vecuma bērnu kritiskās domāšanas veicināšana matemātikas rotaļnodarbībā
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba autore: Ieva Zorenberga Latvijas Universitāte Tukuma filiāles studente. Kvalifikācijas darbs: ir pētīt un praktiski pārbaudīt 4 -5 gadīgu bērna kritiskās domāšanas kā caurviju prasmes veicināšanas ... -
4.klašu skolēnu matemātisko prasmju pilnveide integrētā mācību procesā
(Latvijas Universitāte, 2019)Baklaura darba tēma “4.klašu skolēnu matemātisko prsmju pilnveide integrētā mācību procesā”. Darba autore Sigita Kalmača, darba vadītāja profesore Dr.paed. Anita Petere. Bakalaura darbā ir 6 lapaspuses, 32 avoti, 5 attēli, ... -
7.klases skolēnu pilsoniskās līdzdalības prasmju attīstīšana temata “Kā plānot un sasniegt mērķi ilgtermiņā?” apguvē
(Latvijas Universitāte, 2022)Pilsoniskā līdzdalības veicināšana jauniešu vidū ir Eiropas Savienības prioritāte, kuru pēdējo gadu laikā mērķtiecīgi attīsta arī Latvijā, tāpēc tā kā caurviju prasme tiek iekļauta arī pilnveidotajā mācību saturā. Diplomdarba ... -
Caurviju kompetences “digitālā pratība” pilnveides iespējas latviešu valodas un literatūras stundās vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2020)Maģistra darba “Caurviju kompetences “digitālā pratība” pilnveides iespējas latviešu valodas un literatūras stundās vidusskolā” mērķis ir izpētīt, kā izmantot to latviešu valodas un literatūras stundās, kādi digitālie ... -
Caurviju prasmes angļu valodas apguves standartā
(Latvijas Universitāte, 2016)Šis pētījums skar caurviju prasmes angļu valodas apguves standartā. Mācību priekšmetu standarts ir galvenais dokuments, kas virza mācību procesu skolās. Skolas, savukārt, izmanto mācību grāmatas, lai ievērotu priekšmetu ... -
Caurviju prasmju īstenošanas iespējas latviešu valodas mācību saturā mazākumtautību skolā
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarbā ir aplūkota Latvijā vēl maz pētīta tēma, kurai vēl nav pieejama izziņu literatūra un prakses piemēru, jo tā ir saistīta ar lēmumu izglītībā mainīt mācīšanas un mācīšanās pieeju, kura drīzumā skars visas ... -
Caurviju prasmju pilnveide mācību tēmas "Tilla izšuvumi" apguvē mājturībā un tehnoloģijās 9. klasē
(Latvijas Universitāte, 2019)Diplomdarba mērķis ir izveidot mācību saturu, tēmai “Tilla izšuvumi” caurviju prasmju pilnveidē, un aprobēt to mājturībā un tehnoloģijās 9. klasei. Lai sasniegtu mērķi, tika izvēlētas tādas mācību metodes, kas ļauj caurviju ... -
Caurviju prasmju veidošanās iespējas mūzikas stundās jaunākajā skolas vecumposmā
(Latvijas Universitāte, 2020)Zanes Martinsones maģistra darbs izglītības zinātnēs “Caurviju prasmju veidošanās iespējas mūzikas stundās jaunākajā skolas vecumposmā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes ... -
Datorikā vai informātikā apgūto digitālo prasmju pilnveide pamatskolas mācību saturā
(Latvijas Universitāte, 2021)Darbā analizētas teorētiskās atziņas par digitālajām kompetencēm un to apgūšanu pamatskolā. Darba mērķis ir izvērtēt, kā datorikā un informātikā apgūtās digitālās prasmes sekmē pilnvērtīgu digitālo kompetenču veidošanos ... -
Digitālās pratības kā caurvijas prasmes pilnveide literatūras mācību priekšmetā 10. klases skolēniem
(Latvijas Universitāte, 2021)Maģistra darba “Digitālās pratības kā caurvijas prasmes pilnveide literatūras mācību priekšmetā 10. klases skolēniem” mērķis ir izzināt digitālās pratības kā caurvijas prasmes pilnveides iespējas literatūras mācību priekšmetā ... -
Digitālo prasmju pilnveides iespējas 5.klases matemātikas mācību stundās
(Latvijas Universitāte, 2022)Mūsdienās pasaulē strauji turpina attīstīties informāciju tehnoloģijas un arvien vairāk viss apkārt tiek digitalizēts. Līdz ar to arī mainās cilvēkam nepieciešamās prasmes. Kā viena no jaunajām cilvēkam nepieciešamajām ... -
Digitālo tehnoloģiju un rīku izmantošana matemātikā 4. – 6. klasēs
(Latvijas Universitāte, 2023)Diplomdarba “Digitālo tehnoloģiju un rīku izmantošana matemātikā 4. – 6. klasēs” ietvaros autore Marina Žakoviča veica pētījumu par digitālo rīku un tehnoloģiju izmantošanu visās mācību stundās, akcentu liekot uz matemātikas ... -
Grupas mācību vide bērnu pašvadītas mācīšanās sekmēšanai 3-4 gadīgiem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darbā risināta grupas mācību vides iekārtošana, lai veicinātu pašvadītu mācīšanās sekmēšanu 3 – 4 gadīgiem bērniem. Balstoties uz literatūras un avotu analīzi un temata aktualitāti, darba autore sava ... -
Grupas pētījuma metodes izmantošana kursa "Vēsture un sociālās zinātnes I" apguvē vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2022)Aktuālās reformas izglītībā, tām ietekmējot gan izglītības satura modeli, akcentējot jaunās paaudzes skolēnam nepieciešamās zināšanas, prasmes un attieksmes, gan pieeju mācībām kopumā, ar to saprot virzīšanos uz skolēncentrētu ... -
Jaunrades un uzņēmējspējas veicināšana caur skolēnu mācību uzņēmumiem vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2021)Matīsa Rihards Vilcāna diplomdarbā Jaunrades un uzņēmējspējas veicināšana caur skolēnu mācību uzņēmumiem vidusskolā tiek pētīts skolēnu mācību uzņēmuma metodes lietojums jaunrades un uzņēmējspējas apguvē. Diplomdarba mērķis ... -
Kā izvērtēt un attīstīt pašvadītas mācīšanas prasmes 7. klases skolēniem
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba autore diplomdarbā “Kā izvērtēt un attīstīt pašvadītas mācīšanas prasmes 7. klases skolēniem” analizējusi pašvadītas mācīšanās prasmes un tās soļus. Darba mērķis ir izpētīt, kā mērķtiecīgi attīstīt skolēnu pašvadītas ... -
Kā projekti un uzdevumi matemātikā palīdz attīstīt plānošanas prasmes 5.klašu skolēniem
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba tēma ir kā projekti un matemātikas uzdevumi palīdz attīstīt plānošanas prasmes 5.klašu skolēniem. Diplomdarba - pētījuma autors ir Anete Vaivade un līdzautors Daugavpils universitātes studente Daiga Būda. Pētījuma ... -
Kritiskās domāšanas pieeja latviešu valodas mācīšanas procesā 4.klasei skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba “Kritiskās domāšanas pieeja latviešu valodas mācīšanas procesā 4.klasei skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem ” mērķis ir izpētīt kritiskās domāšanas pieeju, kritiskās domāšanas metodes un metodiskos ... -
Kritiskās domāšanas prasmju integrēšana mācību procesā 7.klasēs
(Latvijas Universitāte, 2021)Saistībā ar izglītības reformu Latvijā, aktualitāte un tendence izglītībā ir kompetenču pieeja, kuras viens no elementiem ir caurviju prasmes. Tās ir iekļautas valsts izglītības dokumentācijā – standartā, kas jāīsteno ...