Search
Now showing items 1-10 of 332
Bērnu praktisko iemaņu attīstošu grāmatu dizaina specifika
(Latvijas Universitāte, 2016)
Ilustrācija ir viens no veidiem, ka grāmatu produkcija var piesaistīt uzmanību un radīt noskaņojumu. Grāmata ar ilustrācijām piesaista bērnu uzmanību un palīdz vieglāk uztvert teksta ideju. Ideja veidot bērnu pavārgrāmatu ...
Agresīvas uzvedības dzimumatšķirības bērnu namā un ģimenē dzīvojošiem pusaudžiem
(Latvijas Universitāte, 2016)
Pētījuma mērķis bija noskaidrot vai pastāv statistiski nozīmīga atšķirība agresivitātes rādītājos bērnu namā dzīvojošu un ģimenēs dzīvojošu meiteņu un zēnu grupās, kā arī noskaidrot vai pastāv dzimumatšķirības agresijas ...
Pirmsskolas vecuma bērnu eksternalizēto uzvedības problēmu saistība ar vecāku audzināšanas pieejām
(Latvijas Universitāte, 2016)
Pētījuma mērķis bija noskaidrot - vai vecāku audzināšanas pieejas ir saistītas ar eksternalizētās uzvedības problēmām pirmsskolas vecuma bērniem? Kā arī - kādas audzināšanas pieejas paredz uzvedības problēmas pirmsskolas ...
Kustības attēlojums itāliešu futūristu glezniecībā, tā iepazīšana vizuālās mākslas stundās 9. klasē
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba “Kustības attēlojums itāliešu futūristu glezniecībā, tā iepazīšana vizuālās mākslas stundās 9. klasē” mērķis ir pētīt kustības attēlojumu futūristu glezniecībā un tā apgu-ves iespējas vizuālās mākslas stundās ...
Sensorā audzināšana 2-3 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2016)
Arodizglītības programmas īstenošanas pieredzes izpēte Eiropas Savienības fonda projektā “Sākotnējās profesionālās izglītības programmu īstenošana Jauniešu garantijas ietvaros”
(Latvijas Universitāte, 2016)
Salīdzinoši nesen Latvijas profesionālās izglītības iestādēs tiek realizētas sākotnējās profesionālās izglītības programmas, kas tiek finansētas no Eiropas Savienības fondu projektu līdzekļiem. Pēc arodizglītības programmas ...
Emocionālā intelekta saistība ar akadēmiskajiem sasniegumiem vidusskolēniem 17-19 gadu vecumā.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Šī pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādām emocionālā intelekta spējām, kompetencēm pastāv sakarība ar akadēmiskajiem sasniegumiem, kā arī apskatīt šo saistību dzimumatšķirības kontekstā. Pētījuma ietvaros tika aptaujāti ...
Saistība starp pašcieņu, līdzjūtību pret sevi un psiholoģisko labklājību
(Latvijas Universitāte, 2016)
Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kāda saistība pastāv starp pašcieņu, līdzjūtību pret sevi un psiholoģisko labklājību. Pētījumā piedalījās 65 dalībnieki vecumā no 18 līdz 26 gadiem, no tiem 50 sievietes un 15 vīrieši. Tika ...
Skolēnu tēlainās domāšanas rosināšana vizuālajā mākslā 8. klasē
(Latvijas Universitāte, 2016)
Pēc autores domām pamatskolas skolēniem ir vāji attīstīta tēlainā domāšana un tā ir zināmā mērā problēma, ka nemitīgi tiek attīstīts bērna intelekts, atstājot novārtā tēlainās domāšanas attīstību. Diplomdarba mērķis – ...
Tēva pedagoģiskā darbība 6-7 gadus vecu bērnu sagatavošanai mācībām skolā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Darba nosaukums: Tēva pedagoģiskā darbība 6 – 7 gadus vecu bērnu sagatavošanai mācībām skolā Darba autore: Katrīna Aplociņa Darba zinātniskā vadītāja: Asoc. profesore, Dr. paed. Linda Daniela Darba saturs: 64 lpp. bez ...