Search
Now showing items 1-9 of 9
Kokapstrādes uzņēmumu vizuālās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2015)
Diplomdarba temats ir „Kokapstrādes uzņēmumu vizuālās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti”.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādas ir kokapstrādes uzņēmumu vizuālās identitātes un izstrādāt SIA „Ozoli AZ“ vizuālo ...
Zīmola vizuālās identitātes izstrāde - kafejnīca
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba “Zīmola vizuālās identitātes izstrāde - kafejnīca" mērķis ir izveidot kafejnīcas Q cafe vizuālo identitāti. Pētījumā tika apskatīta un apkopota teorētiskā literatūra par zīmolu, zīmola vēsturi, tā identitāti, ...
Apģērbu uzņēmumu grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2018)
Jebkuras sfēras produkta vai pakalpojuma vizuālajam izskatam ir liela nozīme mūsdienu tirgū. Patērētāji galvenokārt veic izvēli, balstoties uz produkta vai pakalpojuma vizuālo noformējumu un atpazīstamību. Arī apģērbu ...
FOTO STUDIJU GRAFISKĀS IDENTITĀTES VIZUĀLI STILISTISKIE ASPEKTI
(Latvijas Universitāte, 2019)
Diplomdarba tēma ir “Foto studiju grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti”, pētījuma mērķis ir izstrādāt vizuālo identitāti “Foto Sanda” foto studijai Jelgavā. Lai izprastu vizuālo identitāti un tās nozīmi, ...
Grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti mākslas studijā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Veidojot jaunu uzņēmumu ar mērķi gūt panākumus, viens no svarīgākajiem priekšnoteikumiem ir atbilstoša zīmola izstrāde un attīstība. Zīmola izveide ietver uzņēmuma stāsta nodefinēšanu, politikas izstrādi, uzņēmuma pozicionēšanu ...
Grafiskā identitāte finanšu pakalpojuma sniedzējam
(Latvijas Universitāte, 2019)
Diplomdarba tēma ir „ Grafiskā identitāte finanšu pakalpojuma sniedzējam”. Bakalaura mērķis ir izstrādāt finanšu pakalpojumu uzņēmumam „Unions” grafisko identitāti. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta un apkopota ...
Koučinga uzņēmuma vizuālā identitāte
(Latvijas Universitāte, 2021)
Vizuālai identitātei ir liela nozīme zīmola konkurētspējas un klientu piesaistes veicināšanā. Pārdomāti izstrādāts uzņēmuma vizuālais tēls rada profesionālu iespaidu, izceļ unikalitāti un vairo iespējas atšķirties konkurentu ...
Grafiskie izteiksmes līdzekļi augļu vīna etiķetes dizaina izstrādē
(Latvijas Universitāte, 2021)
Pēdējo gadu laikā patērētāju vidū īpašu interesi raisa tradicionālie augļu un ogu vīni. Latvijā šo vīnu gatavošanā ir senas tradīcijas, taču mūsdienās to popularitāte strauji pieaug arī citur pasaulē. Piemēram, daļā Kanādas, ...
Suņu frizētavas zīmola identitāte
(Latvijas Universitāte, 2023)
Ņemot vērā suņu frizētavu aktualitātes pieaugumu, ir svarīgi zināt, kā izveidot veiksmīgu suņu frizētavas zīmola identitāti. Labi pārdomāta un izstrādāta zīmola identitāte veicina zīmola attīstību un atpazīstamību pakalpojumu ...