• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Search
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 66

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Pedagogu profesionālā pilnveide interešu izglītībā 

Majore, Santa (Latvijas Universitāte, 2020)
Majore, S. Pedagogu profesionālā pilnveide interešu izglītība. Maģistra darbs. Rīga: LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2019. gads, 60 lpp. Atslēgas vārdi: pedagogu profesionālā pilnveide, interešu izglītība, ...
Thumbnail

Metodiskais darbs dabaszinātnēs pirmsskolas izglītības iestādēs 

Birjukova, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darbs izstrādāts par tēmu „Metodiskais darbs dabaszinātnēs pirmsskolas izglītības iestādēs”, veikts teorētisks un empīrisks pētījums, lai noskaidrotu ieteicamākās metodes dabaszinību mācību procesa uzlabošanai ...
Thumbnail

Pedagogu profesija Latvijas izglītības sistēmā un tai piederošās tiesības 

Beraģe, Baiba (Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darbā tiek pētīta pedagogu profesija Latvijas izglītības sistēmā, veidojot salīdzinošo analīzi ar Somijas un Igaunijas valstu pieredzi. Pedagoga profesijas standarti un tai piederošās tiesības dažādu valstu skatījumā ...
Thumbnail

Lasītprasmes veicināšana pirmsskolā 

Lankupa, Mairita (Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba nosaukums: “Lasītprasmes veicināšana pirmsskolā.” Pētījuma mērķis ir teorētiski un empīriski izpētīt lasītprasmes apgūšanas procesu pirmsskolas vecuma bērniem, lai varētu sniegt rekomendācijas metodiķiem, ...
Thumbnail

Vispārizglītojošās skolas vadības komandas darbība iekļaujošās izglītības sekmēšanai 

Muravska, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba „Vispārizglītojošās skolas vadības komandas darbība iekļaujošās izglītības sekmēšanai” mērķis ir izpētīt Rīgas X. vidusskolas vadības komandas darbību iekļaujošās izglītības īstenošanai, lai palīdzētu pareizi ...
Thumbnail

Skolotājs kā pozitīvas mācību vides veidotājs sākumskolā 

Rutka, Baiba (Latvijas Universitāte, 2020)
Mūsdienu mainīgās izglītības reformu laikā sākumskolas skolotājam liek padziļināti izzināt ne tikai jaunās kompetences, bet arī izzināt kā visveiksmīgāk radīt pozitīvāku, atvērtāku, radošāku, izzinošāku mācību vidi. Darba ...
Thumbnail

Sākumizglītības skolotāju sadarbības loma izglītības kvalitātes monitoringā 

Šķēle-Stepanova, Sabīne (Latvijas Universitāte, 2020)
Izglītības satura un pieejas jomā šobrīd norisinās pārmaiņu procesi, kas skar skolēnus, skolotājus, mācībspēkus, skolu vadītājus, izglītības politikas veidotājus, uzņēmējus un sabiedrību kopumā. Nepieciešamība uzlabot ...
Thumbnail

Cilvēkresursu piesaiste interešu izglītības iestādē 

Rage-Raģis, Jānis (Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba nosaukums ir „Cilvēkresursu piesaiste interešu izglītības iestādē”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir cilvēkresursu piesaistes situācija Rīgas interešu izglītības centros. Maģistra darba teorētiskajā daļā ...
Thumbnail

Pašvaldības iesaiste izglītības iestādes kvalitātes nodrošināšanā 

Zundāne, Zane (Latvijas Universitāte, 2020)
Esošie skolēnu sasniegumi mēdz atšķirties dažādās Latvijas vietās, spēcīgi norādot uz vairāku faktoru ietekmi uz tiem. Šajā aspektā ir noteikti jāapskata sniegtā izglītības kvalitāte, kā arī sociālekonomiskā stāvokļa ietekme ...
Thumbnail

Pamatskolu vadītāju iesaiste mācīšanās vadīšanā 

Rapa, Renārs (Latvijas Universitāte, 2020)
Latvijas izglītības sistēmas virziens ir kompetencēs balstīta izglītība, kuras skatījumā skola ir mācīšanās organizācija, kurā viena no iestādes vadītāja lomām ir mācīšanās vadītājs. Starptautiskajā mācību vides pētījumā ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 7

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorAndrējeva, Inga (1)Apše, Santa (1)Batraka, Krista (1)Baumane, Santa (1)Beraģe, Baiba (1)Berga, Arita (1)Birjukova, Viktorija (1)Broka, Ivonna (1)Bēce, Agnese (1)Cintiņa, Linda (1)... View MoreSubject
Izglītības vadība (66)
izglītības kvalitāte (5)pirmsskola (5)sadarbība (5)izglītība (4)kvalitāte (4)kompetences (3)organizācijas kultūra (3)pedagogs (3)profesionālā pilnveide (3)... View MoreDate Issued2021 (35)2020 (31)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV