Search
Now showing items 1-7 of 7
Audzēkņu instrumentspēles prasmju un ķermeņa darbības pilnveides mijsakarības trombona spēles mācību procesā mūzikas skolā
(RPIVA, 2015)
Trombona spēles pedagoģija bieži vien izmanto paņēmienus un metodes, kas
ir pretrunā ar cilvēka ķermeņa darbības fizioloģiskajiem principiem un var gan kavēt
un ierobežot instrumentspēles prasmju attīstību, gan radīt ...
Pirmsskolēna vizuālo spēju pilnveide tēlotājdarbībā
(RPIVA, 2015)
Mācību modelis laikmetīgās dejas programmas studentu profesionālās jaunrades veicināšanai
(RPIVA, 2015)
Inga Gaile savā promocijas darbā pedagoģijas doktora zinātniskā grāda iegūšanai
augstskolas pedagoģijas apakšnozarē ,,Mācību modelis laikmetīgās dejas programmas studentu
profesionālās jaunrades veicināšanai” pēta ...
Pusaudžu izziņas intereses veidošanās dialoģiskajā vēstures mācību procesā
(RPIVA, 2015)
Promocijas darba „Pusaudžu izziņas intereses veidošanās dialoģiskajā
vēstures mācību procesā” mērķis ir atklāt metodiskos principus tādam dialoģiskam
mācību procesam, kas veicina izziņas intereses par vēsturi veidošanos ...
Dzīvesdarbības prasmju pilnveide vispārizglītojošas internātpamatskolas pedagoģiskajā procesā
(RPIVA, 2015)
Promocijas darba mērķis ir pētīt vispārizglītojošā internātpamatskolā dzīvojošo pusaudžu dzīvesdarbības prasmes un izstrādāt teorētiski pamatotu pedagoģiskās darbības modeli dzīvesdarbības prasmju apguvei, to eksperimentāli ...