Show simple item record

dc.contributor.advisorBlūma, Dainuvīte
dc.contributor.authorBirzniece, Ingrida Alisa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-05T02:01:42Z
dc.date.available2018-12-05T02:01:42Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67427
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45426
dc.description.abstractLai iegūt augstākas atzīmes un būt sekmīgi skolā var but grūti skolniekiem. Šijā pētiumā mērķis ir parādīt, vai un kā mūzikas inteliģenci var izmantot studenta ikdienas grafikā, lai palīdzētu viņiem sasniegt augstākas atzīmes visos studiju kursos. Tad salidzināt ar skolniekiem kuri nav iesaistīti mūzikā. Strādājot kopā grupās un pielietojot šīs inteliģences ko studenti mācās mūzikas kursos, mācīšan var kļūt vieglāka studentiem visos pirekšmetos. Viņi stimulē un izmanto savas smadzenes biežāk nekā studenti, kas nav muzikanti, tādējādi atvieglojot mācību stundu saturu. Šajā pētījumā studentu atzīmes salīdzin visos kursos pierādot ka tie studenti, kuri aktīvi iesaistās mūzikā, saņem augstākas atzīmes nekā tie, kas nav iesaistīti mūzikā. Mūzikas inteliģenci māca caur mūzikas piedalīšanos, bet tos var pielietot visos akadēmiskos kursos, lai palīdzētu studentiem sasniegt augstākas atzīmes.
dc.description.abstractSucceeding in school and receiving higher marks can be difficult for students. The aim of this research is to show whether and how musical intelligences can be used in a students everyday schedule to help them achieve higher marks in all of their study courses. This is opposed to those students who are not involved in music. By working together in groups, and applying the intelligences that students learn through music, learning can become easier for the students. They are stimulating and using their brains more often than non-music students, making it easier to comprehend content taught in academic classes. This research conducts a study on student marks in all of their courses, and shows that those students who are actively involved in music receive higher marks than those students who are not involved in music. Musical intelligences are taught through music, but can be applied to all academic courses to help students achieve higher overall marks.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMusical Intelligence
dc.subjectAcademic Intelligence
dc.subjectMusic and the Brain
dc.subjectAcademic Achievement
dc.titleMuzikālās inteliģences iekļaušanas pazīmes ikdienas mācībās 6.-9. klasēs
dc.title.alternativeAttributes of Incorporating Musical Intelligences into Everyday Classrooms (Grades 6-9)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record