Pilsonisko prasmju veicināšana vēstures stundās 8. klasē
Author
Ceijere, Ivanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Ivandas Ceijeres maģistra darbā “Pilsonisko prasmju veicināšana vēstures stundās 8.klasē” tiek analizēta pilsoniskās izglītības, pilsoniskās kompetences un pilsonisko prasmju būtība un izpratne Latvijas un Eiropas pedagoģiskajā teorijā un pētījumos. Maģistra darba mērķis Analizēt pilsonisko prasmju veicināšanas un pilnveides pedagoģiskās iespējas vēstures stundās 8.klasē. Pētījums sastāv no divām daļām – teorētiskā daļas, kurā analizēts pilsoniskās izglītības jēdziens un pilsonisko prasmju veicināšanas formas un metodes un empīriskā daļa, kurā, balstoties uz aptaujas, datiem, analizētas skolēnu pilsoniskās prasmes, un izstrādāti ieteikumi pilsonisko prasmju veicināšanai. Kopumā tika analizēti __ literatūras avoti angļu, krievu, un latviešu valodās. Teorētiskās un praktiskās atziņas atspoguļotas 10 tabulās un 9 attēlos. In the master work of Ivanda Ceijere „Development of civic skills in 8th grade history lessons” is analysing essence and understanding of civic education, civic competence and civic skills in Latvian and European pedagogical theory and studies. Objective of master work is analyzing Pedagogical oportunities of Development and improvement of civic skills in 8th grade history lessons.The reserach work contains two parts- theoretical-analysing the concept of civic education and promotion of civic skills and empiric part,where analysed civic skills of the pupils, based on data of polls and created recommendations to promoting civic skills. It was analysed in general english, russian and latvian sources of literature.Theoretical and practical conclusions are reflected in 9 tables and 10 images.