2 - 3 gadu vecu bērnu adaptācijas sekmēšana veidošanas procesā pirmsskolā
Author
Karņicka, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbs : 2 – 3 gadu vecu bērnu adaptācijas sekmēšana veidošanas procesā pirmsskolā. Darba autore : Zane Karņicka. Zinātiska vadītāja : doc., Dr. paed. Daiga Kalēja – Gasparoviča. Kvalifikācijas darba apjoms: 46 lpp., 8 tabulas, 9 attēli, 2 pielikumi, izmantoti 27 literatūras avoti. Darbā analizēta 2 – 3 gadu vecu bērna adaptācijas sekmēšana veidošanas procesā pirmsskolā. Darba mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt, kā veidošanas procesā pirmsskolā sekmējama 2 – 3 gadu bērna adaptācija. Pētījuma jautājums: kā veidošanas procesā pirmsskolā sekmējama 2 – 3 gadu bērnu adaptācija. Pētījuma uzdevumi: 1.Teorētiski analizēt literatūru par adaptāciju un tās sekmēšanu 2.Analizēt literatūru, lai noskaidrotu bērna psiholoģisko stāvokli 3.Analizēt literatūru par veidošanas procesu pirmsskolā 4.Pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskā pētījumā un analizēt iegūtos rezultātus 5.Pētījuma metodes – teorētiskā literatūras analīze Kvalifikācijas darbā ir apkopotas teorētiskās atziņas par 2 – 3 gadu vecu bērnu adaptāciju un tās sekmēšanu. Veikts pētījums, kā veidošanas procesā pirmsskolā sekmējama 2 – 3 gadu vecu bērnu adaptācija, pētījumā piedalās 10 bērni. Qualification paper: Fostering the adjustment of 2-3-year-old children in the process of their pre-school development. Author: Zane Karņicka. Supervisor: Dr. Paed. Daiga Kalēja-Gasparoviča. Volume of the qualification paper: 46 pages, 8 tables, 9 pictures, 2 annexes, 27 sources of literature. Fostering the adjustment of 2-3 –year-old children is analyzed in the process of their pre-school development. Aim of research: to analyze theoretically and to check practically how to foster the adjustment of 2-3-year old children at pre-school. The question of the research: how to foster the adjustment of 2-3-year-old children. The tasks of the research: 1.To analyze the literature about the adjustment and its fostering 2.To analyze the literature to clarify the psychological state of the child 3.To analyze the literature about the process of development at pre-school 4.To check theoretical conclusions in the empirical research and to analyze the results 5.The methods of the research – the analysis of the theoretical literature. In the qualification paper theoretical conclusions about the adjustment of 2-3-year-old children and its fostering are summarized. A research how to foster the adjustment of 2-3-year old children has been carried out. 10 children participated in the research.