Show simple item record

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorEiduka, Rasma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:05Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67476
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45490
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Rasma Eiduka. Darba temats: Trīsgadīgu zēnu un meiteņu patstāvības pilnveide vecāku un skolotāju vienotu prasību ievērošanas procesā. Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt trīsgadīgu zēnu un meiteņu patstāvības pilnveides iespējas vecāku un skolotāju vienotu prasību ievērošanas procesā. Pētījuma hipotēze: trīsgadīgu zēnu un meiteņu patstāvības pilnveide būs sekmīgāka, ja: • tiks ievērotas individuālās attīstības īpatnības zēniem un meitenēm, • tiks izstrādātas vienotas prasības. Uzdevumi mērķa sasniegšanai: 1. Analizēt zinātniskās teorijas par patstāvību, 2. Raksturot trīsgadīgu zēnu un meiteņu attīstības atšķirības, 3. Organizēt empīrisko pētījumu, 4. Analizēt iegūtos rezultātus. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām. Kvalifikācijas darba pirmajā daļā tiks pētīts termina patstāvība skaidrojums, trīsgadīgu zēnu un meiteņu patstāvības raksturojums un vecāku un skolotāju sadarbības formas vienotu prasību ievērošanas aspektā. Kvalifikācijas darba otrajā daļā tiks analizēti pētījumā iegūtie rezultāti. Pamatojoties uz pētījuma veikto analīzi, darba noslēgumā ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi pirmsskolas izglītības skolotājiem. Kvalifikācijas darba apjoms ir 49 lappuses, 12 attēli, 9 tabulas, 2 pielikumi, 31 literatūras avots. Atslēgvārdi: patstāvība, vienotas prasības, pilnveide, prasmes.
dc.description.abstractAuthor of the qualification work: Rasma Eiduka. Subject of work: Three year old boy and girl independence development whilst adhering to process of combined parent and teacher demands. Purpose of the qualification work: To examine three year old boy and girl independence development options whilst adhering to process of combined parent and teacher demands. Study hypothesis: Three year old boy and girl independence development will be more successful if: • the specific characteristics of individual development for boys and girls will be respected, • there will be developed combined demands. Tasks to achieve the purpose: 1. To analyse scientific theories on independence, 2. To describe development differences of three year old boy and girl, 3. To organize empirical study, 4. To analyse results of study. The qualification work consists of two parts. At first part of the qualification work will be studied term independence, three year old boy and girl independence characterization and forms of cooperation of parent and teacher in combined demand aspect. At second part of the qualification work will be analysed results of the study. Based on the analysis of the study, there are developed conclusions and suggestions for preschool teachers. The qualification work consists of 49 pages, 12 pictures, 9 tables, 2 supplements and 31 source of literature. Key words: independence, combined demands, development, skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpatstāvība
dc.subjectvienotas prasības
dc.subjectpilnveide
dc.subjectprasmes
dc.titleTrīsgadīgu zēnu un meiteņu patstāvības pilnveide vecāku un skolotāju vienotu prasību ievērošanas procesā
dc.title.alternativeThree year old boy and girl independence development whilst adhering to process of combined parent and teacher demands
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record