3 - 4 gadīgu bērnu iztēles attīstības veicināšana rotaļā
Author
Puļjanova, Ludmila
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: 3 – 4 gadīgu bērnu iztēles attīstības veicināšana rotaļā Darba autore: Ludmila Puļjanova Darba zinātniskais vadītājs: Mg. paed. Ieva Margeviča – Grinberga Darba mērķis: izpētīt 3 – 4 gadīgu bērnu iztēles attīstības veicināšanu rotaļā Darba apjoms: 53 lpp., 3 tabulas, 16 attēli, 7 pielikumi, izmantoti 53 literatūras avoti. Pētījums sastāv no divām daļām- teorētiskās un praktiskās. Teorētiska nodaļa ietver sevī pedagoģiski-psiholoģiskās literatūras analizēšanu par doto tēmu. Pētījuma teorētiskā daļā balstās uz D. Dzinteres, I. Stangaines, G. Svences, Ž. Piažē u.c. atziņām. Pētījuma praktiskajā daļā veikts pētījums kā rotaļa veicina 3 - 4 gadīgu bērnu iztēles attīstību. Pamatojoties uz pedagoģiskā eksperimenta rezultātiem, secināts, ka rotaļa veicina 3 – 4 gadīgu bērnu iztēles attīstību. Atslēgas vārdi: iztēle, rotaļa, 3 – 4 gadīgie bērni, iztēles attīstības veicināšana Title of the thesis: Promoting the Development of Imagination in 3-4-Year-Old Children through Play Author of the thesis: Ludmila Puljanova Thesis supervisor: Mg. paed. Ieva Margeviča-Grinberga The aim of the graduation thesis: to study the development of 3 – 4 –Year-Old Children imagination in the Play Scope of the thesis: 53 pages, 3 tables, 16 images, 7 appendices, 53 sources of literature. The thesis consists of two parts, a theoretical and a practical one. The theoretical part includes an analysis of pedagogical and psychological literature on the development of imagination in children. The thesis’s theoretical part is based on works by D. Dzintere, I. Stangaine, G. Svence, J. Piaget and other authors. The practical part describes a study of how play promotes the development of imagination in 3-4-year-old children. As a result of the pedagogical experiment, it is concluded that play promotes the development of imagination in 3-4-year-old children. Keywords: imagination, play, 3-4-year old children, promoting imagination development