Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorErnstsone, Vlada
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:22Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67537
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45519
dc.description.abstractVladas Ernstsones kvalifikācijas darbs „Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sekmīgas adaptācijas veicināšana pirmsskolā” ir pētījums par bērnu sekmīgas adaptācijas veicināšanu pirmsskolā. Pētījuma mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski izpētīt jaunākā pirmskolas vecuma bērnu sekmīgas adaptācijas veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika izvirzīti šādi uzdevumi: •analizēt teorētisko literatūru par adaptācijas procesu pirmsskolas iestādē; •analizēt bērnu adaptācijas procesa īpatnības pirmsskolas iestādē; •raksturot pirmsskolas un ģimenes iespējas adaptācijas veicināšanai; •veikt praktisku pētījumu “X” pirmsskolas izglītības iestādē par ģimenes un pirmsskolas sadarbību bērnu adaptācijas veicināšanai; •izdarīt secinājumus un sniegt ieteikumus. Šajā darbā autore piedāvā skatījumu uz to, kā pedagoga un vecāku sadarbība var veicināt sekmīgu adaptāciju pirmsskolas izglītības iestādē, kā arī mazināt bērnam stresu un baiļu sajūtu šajā dzīves posmā. Darbs sastāv no 47 lappusēm, 5 tabulām, 1 attēla, 2 diagrammām un 23 literatūras avotiem Atslēgvārdi: pirmsskolas izglītības iestāde, adaptācija, ģimene, bērni, sadarbība.
dc.description.abstractQualification work “Promote successful adaptation of younger children in preschool”, written by Vlada Ernstsone is a study about successful adaptation of children in preschool. The aim of qualification work is theoretically find out and practically explore, how better promote possibilities of younger children adaptation in preschool. To archieve this aim author had to do the followinig tasks: •Analyze literary materials about adaptation process in preschool; •Analyze specifics of children adaptation process in preschool; •Describe the possibilities of family and preschool cooperation to help promote successful adaptation; •Do a a practical research about possibilities of family and preschool cooperation to help promote successful adaptation in preschool “X”; •Develop conclusions and suggestions; In this Qualification work author offers a view of that, how the coorperation between pedagogue and parents can improve the adaptation in preschool, as well as decrease the stress and fears for children in this stage of life. Work consists of 47 pages, 5 tables, 1 image, 2 diagrams and 23 bibliographical sources. Key words: preschool, adaptation, family, children, cooperation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.subjectadaptācija
dc.subjectģimene
dc.subjectbērni
dc.subjectsadarbība
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sekmīgas adaptācijas veicināšana pirmsskolā
dc.title.alternativePromote successful adaptation of younger children in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record