Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboliņa, Kristīne
dc.contributor.authorVirbule, Everita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:36Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67935
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45549
dc.description.abstractDarba nosaukums: Pašapkalpošanās prasmju sekmēšana 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore: Everita Virbule Darba vadītāja: Dr. geogr. , Kristīne Āboliľa Pētījuma mērķis: Pētīt rotaļu un vingrinājumu nozīmi pašapkalpošanās prasmju sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecuma bērniem. Darba uzdevumi: 1. Izzināt daţādu autoru atziľas par pašapkalpošanās prasmju attīstīšanu. 2. Veikt pedagoģisko pētījumu par pašapkalpošanās prasmju attīstību Pārgaujas novada pirmsskolas izglītības X. grupā ar 12 bērniem; 2.1. Dodot iespēju bērniem pašiem sevi apkalpot. 2.2. Pielietojot atbilstošas rotaļas un aktivitātes. 3. Noskaidrot pētāmo bērnu vecāku viedokli un informāciju par pašapkalpošanās prasmēm mājās. 4. Novērtēt bērnu pašapkalpošanās prasmju izmaiľas un to iespējamos ietekmējošos faktorus. Darba teorētiskā daļa balstās uz pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīzi. Tiek aplūkota pedagoģiskā procesa organizēšana pirmsskolā. Pētījumā tika izmantota novērošanas metode, pedagoga pārrunas ar bērnu, kā arī vecāku aptauja. Veikts pedagoģiskais pētījums par pašapkalpošanās prasmju apguvi vidējā pirmsskolas vecuma bērnu grupā. Darba apjoms: 47 lpp., 38 literatūras un informācijas avoti, 9 pielikumi. Darbs sastāv no ievada, trim daļām, 5 attēliem, 2 tabulām, secinājumiem.
dc.description.abstractTitle of Work: Espousal of self-services skills of 4-5 years old children in pre-primary educational institution. Author of the work: Everita Virbule Supervisor of the work: Dr. geogr., Kristīne Āboliľa The goal of the thesis: Explore the importance of playing and exercising in mastering selfservice skills for middle-aged children. Tasks of the job: 1. To explore the learnings of different authors on self-service skills; 2. To do pedagogical research of mastering of self-service skills in the Pargaujas District Preschool education group X with 12 children; 2.1. Providing children with the opportunity to self-service themselves 2.2. Using appropriate games and activities. 3. To find out the parents' opinion and information about self-service skills at home 4. To estimate the changes in children's self-service skills and their possible influencing factors. The theoretical part of the work is based on an analysis of pedagogical and psychological literature. The organization of the pedagogical process in pre-school is considered. The research includes the observation method, a supervisor’s conversations with a child, as well as a survey of parents. A pedagogical research of mastering self-service skills in the middle-childhood group has been conducted. The volume of the work: 47 pages, 38 literature sources and 9 annexes. The thesis consists of introduction, three parts, 5 images, 2 tables and conclusion.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPedagoģiskais pētījums
dc.subjectRotaļas
dc.subjectVingrinājumi
dc.subjectaktivitātes
dc.subjectVērojums
dc.titlePašapkalpošanās prasmju sekmēšana 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeEspousal of self – service skills of 4- 5 years old children in pre – primary educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record