Lomu rotaļa pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju veidošanai
Author
Ilgavīze, Klinta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Lomu rotaļa pirmsskolas vecuma bērna sociālo prasmju veidošanai. Darba autore: Klinta Ilgavīze. Darba zinātniskā vadītāja: dr. paed., Dagnija Vigule. Darbs sastāv no ievada, divām daļām, literatūras un avotu saraksta, pielikuma. Darba pirmajā daļā autore iepazīstina ar sociālās prasmes jēdziena skaidrojumu dažādu pedagogu un psihologu teorētiskajās atziņās. Lomu rotaļas nozīmi sociālo prasmju veidošanai pedagoģiski psiholoģiskiem nosacījumiem. Otrajā daļā autore veic pētījumu ar vidējā pirmsskolas vecuma bērniem, 10 bērnu ietvaros, novēro to sociālās prasmes, to veidošanos lomu rotaļās. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju veidošanu lomu rotaļās. Atslēgas vārdi: lomu rotaļa, sociālās prasmes, pirmsskolas vecuma bērns, socializācija. Darba apjoms: 50 lpp, 49 informācijas avoti. Job title: Role play of pre- school age child for social skills building. The author of job: Klinta Ilgavize. Scientific leader: Dr. Paed., Dagnija Vigule. The study consist of introduction, two main parts, a list of literature sources and supplement. The author in the first subparagraph shall communicate of the social skills of teacher and psychologist clarification of the concept of theoretical knowledge. Role play nature of the promotion of pedagogical psychological conditions in the role play. The author of the second subparagraph shall carry out a study of the pre school age children, 10 children in the framework of the promotion of social skills, the role play process and the work carried out. The aim of the study: theoretical and practical knowledge of the social skills of children of pre-school age in the role play. Key words: social skills, role play, pre-school age child, socialization. The amount of work: 50 pages, 49 information sources.