Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorLūse, Gundega
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:56Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other68045
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45582
dc.description.abstractDarba nosaukums: 2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšana caur rotaļām pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autors: Gundega Lūse. Darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pētīt rotaļas iespēju adaptācijas veicināšanai 2-3 gadus veciem bērniem. Pētījums sastāv no divām daļām - teorētiskās un praktiskās. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēti literatūras avoti par adaptācijas jēdzienu, rotaļām, 2-3 gadus vecu bērnu vecumposma attīstības īpatnībām, adaptācijas norisi, tās būtību bērna attīstībā un rotaļu organizēšanu. Pētījuma daļa sastāv no pētījuma metožu izvēles, pētījuma norises apraksta - bērnu vērošana, vecāku anketēšana, iegūto rezultātu salīdzināšana un analizēšana. Veicot bērna novērošanu, pedagogam ir vieglāk iepazīt katra bērna individualitāti. Pētījuma praktiskajā daļā pētīta rotaļu ietekme uz bērna adaptācijas sekmīgu norisi. Darba autore secina, ka adaptācijas gaita tika sekmēta, jo tika izmantotas rotaļas. Tās veicināja bērna drošības sajūtu, piederību grupai, kā arī fizisko un emocionālo labsajūtu. Kvalifikācijas darba apjoms ir 47 lpp. Literatūras avoti - 30, 7 tabulas, 16 attēli, 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: adaptācija, rotaļa, pirmsskolas izglītības iestāde.
dc.description.abstractTitle of the paper: Promoting of adaptation of 2 – 3 year old children by games in preschool educational institution. Author: Gundega Lūse. The aim of this paper is to theoretically find out and practically research the role of games to promote adaptation of 2 – 3 year old children. The study consists of two parts – theoretical and practical. The theoretical part of this work analyzes sources about the notion of adaptation, about games, specifics of development of 2 – 3 year old children, the process of adaptation, its role in the development of the child and organizing the games. The research part consists of choosing research methods, description of research process – observing the children, surveying the parents, comparing and analyzing of the results obtained. By observing the child, it is easier for the educator to get to know the individuality of each child. The practical part of the research investigated the effects of games on successful process of adaptation of the child. The author concludes that the course of adaptation was promoted due to use of games. They promoted the child’s feeling of safety, belonging to the group, as well as physical and emotional wellness. The qualification paper is 47 pages long. Literature sources- 30, 7 tables, 16 pictures, 4 appendixes. Keywords: adaptation, game, preschool educational institution. 
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectadaptācija
dc.subjectrotaļa
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.title2-3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšana caur rotaļām pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromotion of adaptation of 2-3 years old children by play at a pre-school educational establishment
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record