Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorZalužinska, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:03:16Z
dc.date.available2018-12-28T02:03:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67635
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45604
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Laura, Zalužinska. Kvalifikācijas darba tēma: SIA „Z4LV” mārketinga darbības analīze un attīstības iespējas. Kvalifikācijas darba pētījuma mērķis ir veikt SIA „Z4LV” mārketinga darbības analīzi, lai izvirzītu uzņēmuma attīstības iespējas. Kvalifikācijas darba struktūra sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā darba nodaļā apkopoti teorētiskie aspekti par mārketinga darbību – nodaļas ietvaros apskatīts mārketinga miks elementu pielietojums uzņēmuma darbībā (cena, prece, sadale, virzīšana tirgū), raksturota SVID analīze attīstību iespēju izvērtēšana, kā arī izvirzīta pētījumu metodoloģija un izstrādāts konceptuālais modelis. Otrās nodaļas ietvaros izvērtēta apģērbu mazumtirdzniecības specializētajos veikalos nozares uzņēmumu attīstība Latvijā, bet trešās nodaļas ietvaros izpētīta SIA „Z4LV” mārketinga darbība un izvirzītas tā attīstības iespējas. Nodaļas ietvaros veikta arī SIA „Z4LV” klientu aptauja, kur izstrādāta slēgta tipa aptaujas anketa, veikts pētījums un pētījuma dati apkopoti un izvērtēti. Atslēgvārdi – mārketinga miks elementi, SVID, stratēģija. Kvalifikācijas darbs uzrakstīts uz 44 lpp, tas ietver 20 attēlus, 6 tabulas, izmantoti 44 literatūras avoti un pievienots 1 pielikums.
dc.description.abstractAuthor of the qualification work: Laura, Zalužinska. Qualification job subject: SIA Z4LV marketing analysis and opportunities of development. The purpose of the qualification work study is to perform an analysis of the marketing activity of Z4LV to target development opportunities for the company. The structure of the qualification work consists of three chapters. The first section of work summarises theoretical aspects of marketing activity – the section covers the application of the marketing mix elements to the company's activities (price, product, distribution, marketing), describes the SVID's analysis of development opportunities, as well as the research methodology and the development of a conceptual model. As part of the second section, the development of industry businesses in clothing retail specialised shops in Latvia has been evaluated, while the third section looks at the marketing activity of Z4LV Ltd. and raises opportunities for its development. As part of the chapter, a survey of customers of Z4LV Ltd was also conducted, where a closed-end questionnaire was developed, a study was conducted and the study data were collected and evaluated. Keywords - Marketing Mix Elements, SVID, Strategy. The qualification work was written on page 44, comprising 20 images, 6 tables, 44 sources of literature, and attached to Annex 1.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectMārketinga miks elementi
dc.subjectSVID
dc.subjectStratēģiskā plānošana
dc.subjectMazumtirdzniecība
dc.titleSIA “Z4LV”mārketinga darbības analīze un attīstības iespējas.
dc.title.alternative“Z4LV” Ltd marketing analysis and opportunities of development.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record