Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorBaraņņikova, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:02:35Z
dc.date.available2018-12-30T02:02:35Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67479
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45644
dc.description.abstractDarba autors: Inga Baraņņikova Darba nosaukums: Didaktisko spēļu izmantošanas iespējas matemātikas prasmju apguvē skolēniem 1. klasē Bakalaura darbā tiek pētīta skolēnu matemātikas prasmju un didaktisko spēļu mijsakarība. Darba mērķis ir pētīt un analizēt didaktisko spēļu izmantošanas iespējas matemātikas prasmju apguvei 1. klasē. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā darba daļā tiek analizēta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra par didaktiskās spēles būtību, matemātikas mācības mērķi un saturs sākumskolā, kā arī didaktiskās spēles kā mācību metodes izmantošanas iespējas matemātikas prasmju veicināšanā. Darba otrajā daļā ir veikta reālas situācijas izpēte un analīze par didaktisko spēļu izmantošanu matemātikas mācībā 1. klasē. Pēc pētījuma veikšanas ir secināts, ka didaktisko spēļu izmantošanas iespējas, apgūstot matemātikas mācību saturu ir plašas un daudzpusīgas, ir vērojama didaktisko spēļu un matemātisko prasmju mijsakarība, spēles ne tikai sekmē skolēnu matemātiskās prasmes, bet arī veicina komunikāciju un sadarbību. Darbs kopumā izklāstīts 81 lappusē, tajā iekļauti 9 attēli un 3 tabulas. Darba tiek izmantotas 37 bibliogrāfiskā saraksta vienības, kā ari pievienoti 8 pielikumi. Atslēgas vārdi: didaktiskās spēles, matemātikas mācība, matemātiskās prasmes.
dc.description.abstractThe author of the work: Inga Baraņņikova The title of the work: Opportunities of using didactic games in order to acquire mathematics skills in the first grade. In this bachelor's thesis the researched topic is the connection of didactic games and mathematical skills. The aim of the work is to study and analyse the opportunities of using didactic games as the acquisition of mathematical skills. The work consists of two parts. The first part of this thesis consists of the analysis of pedagogically psychological literature about the essence of the didactic games, the content and objectives of mathematical study in primary school, as well as didactic games as teaching methods for the acquisition of mathematical skills. In the second part of this thesis there has been researched real life experience and analysis of the practical usage of didactic games in the mathematical studies of first grade. After the study it has been concluded that the appliance of didactic games in mathematical studies unlocks a wide and varied content of opportunities and encourages not only communication, but also cooperation skills. The total volume of work is 81 pages, 9 pictures, 3 tables. The total amount of bibliographical references is 37 and there are 8 notes added. Keywords: didactic games, mathematics, mathematical skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectdidaktiskās spēles
dc.subjectmatemātikas mācība
dc.subjectmatemātiskās prasmes
dc.subjectdidactic games
dc.subjectmathematics
dc.titleDidaktisko spēļu izmantošanas iespējas matemātikas prasmju apguvē skolēniem 1. klasē
dc.title.alternativeOpportunities of Using Didactic Games in order to acquire mathenatics skills in the first grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record