Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorLūse, Ligita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:02:46Z
dc.date.available2018-12-30T02:02:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67512
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45657
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: Saskarsmes prasmes sekmēšanas iespējas jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem rotaļās ar dziedāšanu. Kvalifikācijas darba autore: Ligita Lūse Darba vadītājs: Mg. paed. Rasma Purmale Kvalifikācijas darba apjoms: 60 lpp. Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt teorijā un praksē jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmi un tās attīstības un pilnveides iespējas rotaļās ar dziedāšanu. Kvalifikācijas darba uzdevumi: 1. Pētīt un salīdzinoši analizēt teorētiskās atziņas par saskarsmi, tās veidiem, attīstības un pilnveides pamatnosacījumiem. 2. Analizēt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstību pētāmā temata aspektā. 3. Izstrādāt kritērijus un rādītājus bērnu saskarsmes prasmju izpētei. 4. Atlasīt rotaļas ar dziedāšanu bērnu saskarsmes attīstībai un veikt pedagoģisko darbību praktisko pētījumu. 5. Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus. 6. Veikt secinājumus. Atslēgas vārdi: pedagoģija, pirmsskolas izglītība, rotaļas ar dziedāšanu, saskarsme, jaunākais pirmsskolas vecums. Pētīšanas metodes: 1. Teorētiskā metode: teorētiskās literatūras salīdzinošā analīze. 2. Praktiskā metode: novērojums, sarunas ar bērniem, pedagogiem, vecāku anketēšana. Hipotēze ir pierādīta, jo pedagoģisko darbību praktiskajā pētījumā apstiprinās, ka rotaļas ar dziedāšanu sekmē bērnu saskarsmes prasmes attīstību.
dc.description.abstractThe title of the qualification work: The improvement options of communication skills for younger pre-school children in singing activities. The author of the qualification work: Ligita Lūse Consultant of the paper: Master of pedagogy Rasma Purmale The qualification paper contains 60 pages. The aim of the qualification work: to study in theory and in practice the skill of communication between younger pre-school age children and its possibilities of the development and perfection in games with singing. The tasks of the qualification work: 1. to study and do the comparative analysis of theoretical knowledge 2. about communication, its types, basic conditions of development and perfection. 3. To analyze the development of younger pre-school children in terms of the topic under study. 4. To develop criteria and indicators for studying children's communication skills. 5. To select singing based games for children's development of communication and to conduct the practical study of pedagogical activities. 6. To collect and analyze obtained results. 7. To take conclusions. Keywords: pedagogy, pre-school education, games with singing, communication, young preschool age. Methods of research: 1. Theoretical method: comparative analysis of theoretical literature. 2. Practical method: observation, conversations with children and teachers, parent questionnaires. The hypothesis has been proven, as a practical study of pedagogical practice confirms that games with singing promote the development of children’s communication.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPirmsskolas izglītība
dc.subjectRotaļas ar dziedāšanu
dc.subjectSaskarsme
dc.subjectJaunākais
dc.titleSaskarsmes prasmes sekmēšanas iespējas jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem rotaļās ar dziedāšanu
dc.title.alternativeThe improvement options of communication skills for younger pre-school children in singing activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record