Show simple item record

dc.contributor.advisorBula-Biteniece, Inta
dc.contributor.authorKlīma, Sanita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:02:52Z
dc.date.available2018-12-30T02:02:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67547
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45669
dc.description.abstractDarba nosaukums: Pirkstu sīkās muskulatūras sagatavošana 4 gadus veciem bērniem rakstītprasmes apguvei, veicot fiziskās aktivitātes. Darba Autors: Sanita Klīma Darba vadītāja: Dr. paed. Inta Bula- Biteniece Darbs sastāv no 45 lappusēm, 7 attēliem,4 tabulām, 32 literatūras avotiem un 2 pielikumiem. Darba tēma tika izvirzīta, pamatojoties uz bērnu kustību aktivitātes samazināšanos, mūsdienu tehnoloģiju pieejamības dēļ, un ar to saistīto problēmu rašanos, kā nevēlēšanos rakstīt, zīmēt, krāsot, gleznot. Mērķis bija pierādīt izvirzīto hipotēzi, ka fiziskās aktivitātes ikdienā veicina bērnu muskuļu attīstību, kas savukārt sagatavo roku rakstītprasmes apguvei un ļauj bērnam bez piepūles veikt sīkās muskulatūras darbības. Veicot teorētisko literatūras analīzi un izpēti par sīko pirkstu muskulatūru un fizisko aktivitāšu nepieciešamību un veicot pētījumu par fizisko aktivitāšu nozīmi sīkās pirkstu muskulatūras attīstībai, pierādījās, ka, intensīvi piedāvājot bērniem kustību iespējas, kas attīsta pirkstu, roku, delnu muskulatūru, bērnu interese par rakstāmpiederumu lietošanu un prasmes pieauga. Atslēgvārdi: Sīkā pirkstu muskulatūra, lielās motorikas aktivitāte, motorika, 4 gadi
dc.description.abstractQualification Work :Fine Motor Skills Training for 4 Years Old Children Handwriting, through Physical Activities. The author: Sanita Klīma Supervisior: Dr. paed. Inta Bula- Biteniece The work consists of 45 pages, 7 pictures, 4 tables, 32 literature sources and 2 annexes. The topic of work has been raised on the basis of reduced activity of children, the availability of modern technologies, and the emergence of related problems, such as reluctance to write, draw, paint, paint. The objective was to demonstrate the hypothesis that physical activity contributes to the development of children's muscles on a daily basis, which, in turn, prepares hands for handwriting and allows the child to effortlessly perform fine motor muscle activities. The analysis of theoretical literature and the study of the need for fine motor skills and physical activity and the research of the importance of physical activity for the development of fine motor skills showed that by intensively offering children possibilities of movement that develop the fingers, hands, and palms, shown children's interest in usage of writing instruments increased. Key words: fine motor skills, gross motor , activities, 4 years old.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsīkā pirkstu muskulatūra
dc.subjectlielās motorikas aktivitāte
dc.subjectmotorika
dc.subject4 gadi
dc.titlePirkstu sīkās muskulatūras sagatavošana 4 gadus veciem bērniem rakstītprasmes apguvei, veicot fiziskās aktivitātes
dc.title.alternativeFine Motor Skills Training for 4 Years Old Children Handwriting, through Physical Activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record