Show simple item record

dc.contributor.advisorMuzis, Ivars
dc.contributor.authorMednis, Daniels
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:07Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:07Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67600
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45700
dc.description.abstractBakalaura darba autors - Daniels Mednis. Bakalaura darba temats - Ģimenes loma skolēna motivācijas pilnveidošanā. Pētījuma mērķis - pētīt ģimenes lomu skolēna motivācijas pilnveidē. Darba struktūra: ievads, 2 nodaļas, 6 apakšnodaļas, secinājumi un priekšlikumi, izmanto literatūras avotu saraksts, kā arī pielikumā pievienota elektroniskās anketas izdruka. Darba apjoms ir 46 lappuses. Bakalaura darba attēlu skaits - 16, tabulu skaits - 2, bibliogrāfisko vienību skaits - 26, pielikumu skaits - 1. Bakalaura darba izstrādes laikā tika analizēta motivācijas būtība, bērnu attīstības īpatnības, ģimenes nozīme skolēnu mācību motivācijas pilnveidē. Tika veikts empīriskais pētījums, kurā tika izmantotas anketēšanas un aptaujas metodes, kā arī veikta rezultātu analīze. Balstoties uz teorētiskās literatūras analīzes un empīriskā pētījuma rezultātiem, darba autors secina, ka ģimenei ir būtiska loma, lai pilnveidotu bērnu mācību motivāciju, jo ja vecāki aktīvi iesaistās skolēnu mācību procesā, veido veiksmīgu sadarbību ar skolu un skolotāju, kā arī ja vecāki izmanto pozitīvus stimulus bērna audzināšanā, ir novērojama tendence, ka skolēnu mācību motivācija aug.
dc.description.abstractBachelor thesis author: Daniels Mednis Bachelor thesis topic: Family impact on child's motivation improvement. The study aims: to research the family role in schooler’s motivation improvement. Structure of the bachelor thesis: summary, two sections, six sub-sections, conclusions, bibliography, and printout of the electronic questionnaire. The bachelor thesis quantum: 46 pages. During the bachelor thesis there were analyzed motivation theory, children development stages, family impact on child’s motivation improvement. The empirical reseach took place, using method of questionnaire, and results analyzing. Based on theory and empirical research results, the author concludes, that family has a strong impact on child’s learning motivation, if parents engages active in schooler’s learning process, has successful cooperation between school and parent, and teacher. Also if parents use positive incentives raising children, there is tendency, that shooler’s learning motivation improves.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectmotivācija
dc.subjectbērnu vecumposmi
dc.subjectģimenes loma
dc.subjectmotivation
dc.titleĢimenes loma skolēna motivācijas pilnveidošanā
dc.title.alternativeFamily impact on child's motivation improvement
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record