Показать сокращенную информацию
Ārējo sakaru struktūrvienības vadītāja profesionālā kompetence un tās veidošanās studiju procesā
dc.contributor.author | Turuševa, Larisa | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-01-12T06:49:26Z | |
dc.date.available | 2015-01-12T06:49:26Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 16686 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4576 | |
dc.description | Elektroniskā versija nesatur pielikumus | en_US |
dc.description.abstract | Disertācijas anotācija Larisas Turuševas promocijas darbs „Ārējo sakaru struktūrvienības vadītāja profesionālā kompetence un tās veidošanās studiju procesā” ir pabeigts pētījums par ārējo sakaru struktūrvienību vadītāju profesionālās kompetences veidošanu, studiju programmas pilnveides nosacījumiem. Ir izstrādāts ārējo sakaru vadītāja profesionālās kompetences modelis, aprakstīti rādītāji un līmeĦi, teorētiski pamatots un praksē pārbaudīts studiju procesa modelis studiju programmas pilnveidei. Ārējo sakaru struktūrvienības vadītāja profesionālā kompetence sekmīgi veidojas problēmorientētās, studentcentrētās autonomās mācībās uz kompetencēm orientētajā un praksē bāzētajā studiju procesā, kurā attīstītās studentu pašvadības, informatīvā, mācīšanās, komunikatīvā un sadarbības kompetences. Promocijas darbs sastāv no ievada, četrām daĜām un nobeiguma, literatūras saraksta ar 519 avotiem un 17 pielikumiem. Teorētisko un praktisko atziĦu rezultāti ir vizualizēti 17 tabulās un 27 attēlos. Atslēgvārdi: ārējie sakari, vadītājs, profesionālā kompetence, modelis. | en_US |
dc.description.abstract | Dissertation Annotation Larisa Turuševa’s promotion paper „Professional Competence of the Head of External Relations Unit and its Development in the Study Process” is a fulfilled research on the development of Professional competence of the heads of external relations units, conditions for the study programme development. A model of professional competence of the head of external relations unit is worked out, its indicators and levels are described. A study process model for the study programme development is theoretically proved and verified in practice. Professional competence of the head of external relations unit develops successfully in problem-oriented, student-centred autonomous studies in a competence-oriented and experience-based study process, in which students’ self management, informative, learning, communicative and collaboration competences are developed Promotion paper consists of introduction, four parts and conclusions, list of literature with 519 sources and 17 appendices. Theoretical and practical results are visualised in 17 tables and 27 figures. Keywords: external relations, head of unit, professional competence, model. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.subject | Izglītība, pedagoģija un sports | en_US |
dc.title | Ārējo sakaru struktūrvienības vadītāja profesionālā kompetence un tās veidošanās studiju procesā | en_US |
dc.title.alternative | Professional Competence of the Head of External Relations Unit and its Development in the Study Process | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | en_US |