dc.contributor.advisor | Randoha, Antra | |
dc.contributor.author | Uzuleviča, Santa | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-12-30T02:03:58Z | |
dc.date.available | 2018-12-30T02:03:58Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 67814 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45797 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats ir " Agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmju pilnveide lomu rotaļās ". Darba autors Latvijas Universitātes pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes, nepilna laika klātienes, studiju programmas, pirmsskolas izglītības skolotājs, studente Santa Uzuleviča. Darba vadītājs, Latvijas Universitātes Dr. paed. Antra Randoha. Pētījuma objekts- lomu rotaļas Pētījuma priekšmets- agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmju pilnveide Pētījuma mērķis- ir pētīt 1,5 -3 gadu vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju pilnveides iespējas lomu rotaļās. Hipotēze- agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmes pilnveidosies sekmīgāk, ja: •Tiks ievērota bērna individuālā dzīves pieredz. •Ja tiks ievērots bērna individuālās attīstības raksturojums. Pētījuma uzdevumi: 1. Analizēt zinātniski metodisko, pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par pašapkalpošanos, prasmēm. 2. Raksturot 1,5-3gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmes. 3. Organizēt empīrisko pētījumu. 4. Apkopot iegūtos rezultātus un tos analizēt; 5. Pētījuma metodes- Teorētiskā- zinātniskās literatūras analīze Empīriskās - novērojums, intervijas,, aptauja, pārrunas. Matemātiskās - datu apstrādes metodes. Pētījuma bāze- A pirmsskolas izglītības iestādes agrīnās pirmsskolas vecuma bērni. Pētījuma struktūra- ievads, divas daļas, secinājumi, izmantotā literatūra un avoti, pielikumi. Atslēgvārdi- lomu rotaļas, pašapkalpošanās, agrīnās pirmsskolas vecuma bērni | |
dc.description.abstract | The subject of the qualification work is "Improving the self-service skills of early childhood preschool children in role play". Author of the work: University of Latvia, teacher of pedagogy, psychology and art of the part-time, study program, pre-school education teacher, student Santa Uzuleviča. Supervisor of the work is Professor of the University of Latvia Dr. paed Antra Randoha Research Object- role-playing. Research Subject- Early childhood self-service skills improvement. Research Goal- is to study the role of improving the self-service skills of children aged 1.5 -3 years old in role play. Hypothesis- -early childhood in pre-school ’ self-service skills will be developed more by role playing if: •If will involve in the child's individual life execution. •If the child's individual development characteristics are respected. Research Tasks: •To analyze the scientific methodological, pedagogical and psychological literature about self-service, skills. •Describe an discover the self-service skills of children aged 1.5 to 3 years. •To organize empirical research. •Collect the results and analyze them. Research Methods- Theoretical -literature review, document analysis. Empirical- open observations , conversations, survey,interviews. Mathematical -registration, data processing methods Research Base- A pre-school education facility early childhood from aged 1.5 to 3 years. Research Structure- Introduction, two parts, conclusions, list of literature and references, attachment. Keywords- self-service, role-plays, early preschool children | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | lomu rotaļas | |
dc.subject | pašapkalpošanās | |
dc.subject | agrīnās pirmsskolas vecuma bērni | |
dc.subject | prasmes | |
dc.title | Agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmju pilnveide lomu rotaļās | |
dc.title.alternative | Improving the self-service skills of early childhood preschool children in role play | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |