Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorPeculeviča, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:03Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:03Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67830
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45806
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir „Bērnu fiziskās attīstības veicināšana jaunākajā pirmsskolas vecumposmā”. Izvēlētā tēma ir aktuāla, jo, lai no bērna izveidotos pilnvērtīga personība, svarīgi dot viņam iemaņas un zināšanas jau agrīnajā pirmsskolas vecumā, kad notiek būtiskas izmaiņas bērna fiziskajā ķermenī, prāta un jūtu pasaulē. Darba izstrādes gaitā autore izpētīja bērnu fiziskās attīstības dinamiku, sākot no pusotra gada vecuma līdz divarpus gadiem PPII „X”. Darba mērķis:analizēt bērnu fiziskās attīstības veicināšanas pedagoģiskās iespējas jaunākajā pirmsskolas vecumposmā. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskā un empīriskā pētījuma. Teorētiskajā daļā tika analizēta literatūra par bērnu fiziskās attīstības veicināšanu pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Savukārt empīriskajā pētījumā tika novērotas izmaiņas bērnu fiziskajā attīstībā agrās bērnības laika posmā (no 1,5 līdz 2,5 gadiem), kā arī noskaidrots, cik aktīvs ir bērnu dzīvesveids ārpus pirmsskolas iestādes un kāda ir vecāku līdzdalība bērnu fiziskajā attīstībā. Pētījumā tika apskatīta problēma: bērnu fiziskās attīstības veicināšanas iespējas pedagoģiskajā procesā. Atslēgvārdi: pirmsskolas vecumposms, rotaļa, fiziskās aktivitātes. Kvalifikācijas darba apjoms: 54 lpp., 27 attēli., 3 tabulas., 5 pielikumi, 31 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe topic of the qualification work is “Physical development promotion at the youngest pre-school age group”. The chosen topic is actual because in due to have a child grown up to a high-grade person it's important to give him skills and knowledge at the youngest pre-school age when there are significant changes in child's body, mind and the world of feelings. During the work the author explored the dynamic of a children' physical development from the age of one and a half to two and a half at the pre-school educational institution„X”. The aim of the work is to analyse pedagogical opportunities of children' physical development promotion at the youngest pre-school age. The work consists of two parts – theoretical and empirical research. In the theoretical part there was analysed a promotion of children' physical development at the youngest pre-school age. In the empirical part the changes in physical development were observed in the early childhood (from the age of 1,5 to 2,5), also it was found out how active is children' lifestyle beyond pre-school institution and how big is parental involvement in physical development. In the research there was examined the problem of pedagogical opportunities of physical development promotion at the youngest pre-school age group. Keywords: pre-school age group, play, physical activities. Qualification work size:54 pages,27 pictures, 3 tables, 5 appendices, 31 sources
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas vecumposms
dc.subjectrotaļa
dc.subjectfiziskās aktivitātes
dc.subjectveicināšana
dc.titleBērnu fiziskās attīstības veicināšana jaunākajā pirmsskolas vecumposmā
dc.title.alternativePhysical development promotion at the youngest pre-school age group
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record