4 - 5 gadīgu bērnu lekšanas un mešanas prasmes apguves sekmēšana kustību rotaļās
Autor
Kauliņa, Vivita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba nosaukums: 4 – 5 gadīgu bērnu lekšanas un mešanas prasmju apguves sekmēšana kustību rotaļās. Darba autors: Vivita Kauliņa Kvalifikācijas darba mērķis: Analizēt un pētīt lekšanas un mešanas veidu apguves sekmēšanu 4 – 5 gadīgiem bērniem kustību rotaļās. Lai sasniegtu darba mērķi tika veikti vairāki uzdevumi: 1.Raksturot kustības to sekmēšanas iespējas pirmsskolā 2.Pētīt mešanas un lekšanas veidu apguves sekmēšanu 4 – 5 gadīgiem bērniem kustību rotaļās Teorētiskajā daļā tika izmantotas: A. Špona, O. Holeciova, L.Kindova, J. Berdiha, R. Ļesņičija, V. Ripas, V. Golobinas, Z.Freida, R. Karlovskas, V.Krauksta, D. Augstkalnes, S. Laizānes, Z. Čehlova u.c autoru viedokļi un atziņas. Praktiskajā daļā tika novērota bērnu pamatkustību apguve dažādos vingrinājumos un to vērtēšana pēc noteiktiem kritērijiem, kā arī tika pētīti lekšanas un mešanas pamatprasmju apguve kustību rotaļās. Kvalifikācijas darbs sastāv no 40 lpp., 6 attēliem, 6 tabulām, analizēti 51 literatūras un avotu saraksti, ir 2 pielikumiem. Title of the work: - 5 years childrens jumping and throw skills learning promotion in movement games Author: Vivita Kaulina The target of qualification work: To analyse and study promoting to learn jumping and throwing techniques in movement games to 4-5 year old children. In order to achieve the target following tasks were definde: 1.To describe the movements and ways to promote them in the preschool; 2.To study promoting to learn jumping and throwing techniques in movement games to 4-5 year old children. In theoretical part quotes and assumptions of following authors were used: A. Špona, O.Holeciova, L.Klindova, J. Berdiha, R.Lesnichia, V.Ripas, V.Golobin, Z.Freida, R.Karlovsk, V.Krauksta, D. Augstkalnes, S. Laizanes, Z. Chelova and others authors. In practical part of the research children qualification work of 40 pages, 6 pictures, 6 tables, 51 sources of literature have been analyzed, 2 annex. In the practical part, the ability to learn children basic movement skills in different exercises has been observed and evaluated according to certain criteria, as well as learning of jumping and throwing basic techniques in movement games has been studied.