3 – 4 gadu vecu bērnu sensorā attīstība darbībās ar rotaļlietām
Autor
Moroza, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Pētījums “3 – 4 gadu vecu bērnu sensorā attīstība darbībās ar rotaļlietām.” Darba autore: Dace Moroza. Pētījuma mērķis ir teorētiski un empīriski petit jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sensoro attīstību darbībās ar rotaļlietam. Pētījuma pirmajā daļā – analizētas dažādu filosofu, pedadogu un psihologu atziņas par sensoro attīstību, par sensoro attīstību darbībās ar rotaļlietām, par lielumu izpratnes veidošanos rotaļās un darbībās ar rotaļlietam. Pētījuma teorētiskā bāze ir bērnu sensoro procesu attīstība darbībās ar rotaļlietām. Pētījuma mērķis ir teorētiski un empīriski petit jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sensoro attīstību darbībās ar rotaļlietām. Otrajā daļā – tiek aprakstīts empīriskais pētījums, kas iesākas ar pētījuma metožu izvēli, kritēriju izvirzīšanu, bērnu darbības analīze pētījuma sākumā, pēc izvirzītajiem kritērijie. Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze pētījuma beigās. Darbs satav no ievada, divām nodaļām, tabulām (9), attēliem (6), secinājimiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta (42 nosaukumi) un pielikums (2). Darba apjoms ir 58 lpp. Study “Sensory development of children aged 3 to 4 in toys.” Author of the work: Dace Moroza. Objective of the study is theoretically and empirically explored young preschool old child sensory development with toys. The first part of the study - analyzes the lessons of various philosophers, pedagogues and psychologists for sensory development on sensory development in toys, understanding of size activities with toys. Theoretical basis of the research is the development of child sensory processes in toys. The purpose of the study is theoretically and empirically, the sensory development the youngest preschool age with toys. In the second part - is described an empirical study that begins with the design of research methods, setting criteria an analysis of children's activities based on the criteria set. Summary of research results and analysis. Work consists of: introduction, two divisions, tables (9), pictures (6), conclusions, the list of used literature and sources (42) and attachments (2). The work is 58 p