Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorJanena, Veronika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:05:02Z
dc.date.available2018-12-30T02:05:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other68009
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45920
dc.description.abstractDarba nosaukums:” Pirmsskolas pedagoga darbs bērnu adaptācijas veicināšanai pirmsskolā.” Darba saturs: 76 lpp., 5 diagrammas, 5 tabulas,38 literatūras avots. Pētījuma mērķis : zinātniski uzzināt un praktiski izpētīt bērna veiksmīgas adaptācijas veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Tika izvirzīta hipotēze: ja pedagogs pārzina un respektē bērna personības iezīmes, ja mērķtiecīgi plāno savu darbu un sadarbību ar vecākiem, tad adaptācija pirmsskolas vecuma bērnam norit sekmīgi. Diplomdarba teorētiskajā daļa ir apskatītas bērnu personības attīstības likumsakarības, kas balstītas uz L. Vigotska, L. Pavlova, I. Pontāgas, D. Škuškovnikas, Tonkovas-Jampoļskas atziņām, lai sekmīgi noritētu bērnu adaptācija pirmsskolas iestādē. Darba praktiskajā daļa, veicot pedagoģisko novērojumu, vecāku aptauju, praktiski ir izpētīta sekmīga adaptācija bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma rezultātā secināts, ka bērniem adaptācija veidojas sekmīgi, ja pedagogs pārzina un respektē bērna personības iezīmes. Pētījuma hipotēze apstiprinājusies.
dc.description.abstractThe title of the thesis: "Pre-school teacher’s work for promoting adaptation of children to pre-school." The content of the thesis: 76 pages, 5 diagrams, 5 tables, 38 source of literature. The aim of the research: to carry out scientific study and practical research of children’s successful adaptation opportunities to pre-school. The hypothesis stated: if a teacher knows and respects personality traits of a child, if he purposefully planning his work and cooperation with parents, then adapting for the pre-school age child passes successfully. The theoretical part of this thesis examines the regularities of children's personality development, basing on the opinions of L. Vigotskis, L. Pavlovs, I. Pontaga, D Skushkovnika, Tonkova-Jampolska about the successful adaptation of children to a pre-school. In the practical part of the thesis by performing pedagogical observation, interviewing parents, it was practically examined successful adaptation of children to pre-school. As a result of the research it is concluded that adaptation of children is successful if a teacher knows and respects personality traits of a child. The research hypothesis was confirmed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectAdaptācija
dc.subjectOtra jaunākā vecumposms
dc.subjectBērnu raksturojums
dc.subjectIeteikumi
dc.titlePirmsskolas pedagoga darbs bērnu adaptācijas veicināšanai pirmsskolā
dc.title.alternativePre-school teacher’s work for promoting adaptation of children to pre-school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record