Show simple item record

dc.contributor.advisorStramkale, Ligita
dc.contributor.authorMarksa, Sintija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:05:16Z
dc.date.available2018-12-30T02:05:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other68035
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45938
dc.description.abstractTemats: Mūzikas klausīšanas 3-4 gadus veca bērna emocionālās attīstības veicināšanai. Darba autore: Sintija Marksa Zinātniskais vadītājs: Dr. Paed., doc. Ligita Stramkale Kvalifikācijas darba apjoms: 54 lpp., izmantoti 44 literatūras avoti, 1 tabula un 9 pielikumi. Darbā tiek pētītas bērna emocionalitātes veicināšanas iespējas mūzikas klausīšanas procesā. Darbs sastāv no 2 daļām: 1. Teorētiskā – Mūzikas klausīšanās būtības un emocionalitātes teorētiskais pamatojums. 2. Eksperimentālā – pētāmas problēmas izpēte. Atslēgas vārdi: pirmsskola, 3-4 gadus vecs bērns, mūzikas uztvere, mūzikas klausīšanās, emocijas, emociju izpausmes. Pētījuma objekts: bērna emocionālā attīstība. Pētījuma priekšmets: mūzikas klausīšanās 3-4 gadus veciem bērniem. Pētījuma mērķis: teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt bērnu emocionālās attīstības veicināšanas iespējas, izmantojot mūzikas klausīšanos. Pētījuma metodes: 1)Teorētiskās literatūras analīze; 2)Empīriskās metodes- • Pedagoģiskā novērošana; • Anketaptauja; • Izmēģinājuma darbība. 3)Datu matemātiski statistiskā analīze. Pētījuma bāze: Mārupes novada X pirmsskolas izglītības iestādes divpadsmit 3-4 gadus veci bērni, divpadsmit vecāki.
dc.description.abstractSubject: Listening to music to promote emotional development in 3-4 years old children. The author of work: Sintija Marksa The scientific adviser: Dr. Paed., Doc. Ligita Stramkale Amount of qualification paper: 54 pages, 44 literary sources, 1 table and 9 annexes are used. The work examines the possibilities of promoting the emotionality of the child in the process of listening to music. The work consists of 2 parts: 1. Theoretical - Theoretical substantiation of the nature of listening to music and emotionality. 2. Experimental - study of the problem to be investigated. Keywords: preschool, 3-4 years old child, perception of music, listening to music, emotions, manifestations of emotions. The object: of the research is the child's emotional development. The subject: of the study listening to music for 3-4 years old children. The aim: of the research is to investigate and test the emotional development of children through the use of music listening theoretically and practically. 1.Analysis of theoretical literature; 2. Empirical methods- • Pedagogical observation; • Questionnaire; • Pilot activity. 3. Data mathematical statistical analysis. Research base: Marupe Region X Pre-school institutions Twelve 3-4-year-old child, twelve parent.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subject3-4 gadus vecs bērns,
dc.subjectmūzikas uztvere
dc.subjectmūzikas klausīšanās
dc.subjectemocijas
dc.titleMūzikas klausīšanās 3-4 gadīga bērna emocionālās attīstības veicināšanai
dc.title.alternativeListening to music to promote emotional development in 3-4 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record