Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorIghneim, Samer K. S.
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-03T02:01:44Z
dc.date.available2019-02-03T02:01:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68301
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46095
dc.description.abstractPastāvot intensīvai konkurencei un ekonomiskai liberalizācijai, veicinot individuālas iniciatīvas un privāto sektoru, kā arī cenu liberalizācija kā svarīgs un papildinošs globalizācijas apstākļi un saskaņā ar jauniem datiem, mārketinga pieeju piemērošana ir neizbēgama bez efektīvas mārketinga. organizācijas var tikt pakļautas lieliem zaudējumiem, kas varētu izraisīt bankrotu un izstāšanos no tirgus. Vairāku desmitgažu laikā daudzi mārketinga jēdzieni un termini ir uzticējuši to kā galveno elementu organizāciju panākumiem un stratēģijām.  Šie termini ir pazīstami tādiem mārketinga profesionāļiem kā klientu apkalpošana, klientu attiecības, lojalitātes klienti un, visbeidzot, klientu attiecību pārvaldība, kas nosaka saikni ar klientu attiecību (CRM). Jaunā pieeja mūsdienu mārketinga pieeja, kas neņem vērā klientu vēlmju un vēlmju noteikšanu, ir organizācijas stratēģiju panākumu atslēga, bet veiksmīga šo zināšanu stratēģiskā īstenošana un visās organizācijas jomās un aktivitātēs. Šī darba galvenais mērķis ir pētīt MVU izmantotās darbības un metodoloģijas Klientu attiecību pārvaldības sistēmas ieviešanā un tās ietekmi uz uzņēmējdarbības un uzņēmumu struktūrvienībām.
dc.description.abstractIn the presence of intense competition and economic liberalization through the promotion of individual initiatives and the private sector, and liberalization of prices as an important and complementary to the conditions of globalization, and under new data, the application of marketing approaches is inevitable without effective marketing, organizations may be exposed to large losses that could lead to bankruptcy and exit from the market. In several decades, many marketing concepts and terms have imposed their credibility as key elements for organizations' success and strategies. These terms are familiar to marketing professionals such as customer services, Customers relationships, Loyalty Customers, and finally Customers relationships management, which defines the Customer Relationship Management (CRM) shortcut. The new approach the modern marketing approach, which does not consider the identification of customers' preferences and desires is the key to the success of the organization's strategies, but the successful strategic implementation of this knowledge and in all areas and activities of the organization. The main goal in this paper is studying steps and the methodologies used by SMEs in implementation of Customer relationship management system and its impact on the business and enterprises departments
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectCustomer Relationship Management
dc.subjectCRM
dc.subjectCRM setup
dc.subjectMarketing plan
dc.subjectLoyalty and trust
dc.titleKlientu attiecību pārvaldības sistēmu ieviešana MVU
dc.title.alternativeCustomer relationship management systems implementations for SME's
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record