Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorSproģe, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-05T02:01:45Z
dc.date.available2019-02-05T02:01:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68414
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46152
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Autobraucēju attieksmi ietekmējošas kampaņas – Ceļu satiksmes drošības direkcijas sociālā kampaņa “Dzīvības josta!”, Valsts akciju sabiedrības Latvijas Valsts ceļi sociālā kampaņa “Tici zīmēm!”, “Esi pie stūres – atceries fiziku!” ”. Šī darba mērķis ir noskaidrot, kādi kampaņas paņēmieni ietekmē autobraucēju viedokli, saprast kādas kampaņas visefektīvāk sasniedz autobraucējus un kā tās ietekmē to viedokli. Kā arī salīdzināt autobraucēju viedokļa izmaiņas un noskaidrot vai attieksmi spēj ietekmēt viedokļu līderi, kuri ikdienā nodarbojas ar to, lai laiks kas tek pavadīts uz ceļa, būtu drošs un komfortabls. Šajā darbā tika apskatīta attiecīgā teorija un analizētas darba nosaukumā minētās reklāmas kampaņas.
dc.description.abstractBachelor thesis “Driver's attitude affecting campaigns - "Road Traffic Safety Directorate (CSDD)" social campaign "Belt of life!", SJSC (VAS) "Latvian State Roads" social campaign - "Trust the signs!", "While driving - remember physics". The purpose of the thesis is to observe what campaign techniques affect driver’s opinion, understand what campaigns reaches the drivers most efficiently and how it affects their opinion. Furthermore, compare drivers' point of view and find out whether or not their attitude can be influenced by opinion leaders who are busy doing it on a daily basis, that the time spent on the road would be safe and comfortable. Thesis examined the relevant theory and analysed the advertising campaigns mentioned in the title of the thesis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectCSDD
dc.subjectLVC
dc.subjectReklāma
dc.subjectSociālā reklāma
dc.subjectAttieksme
dc.titleAutobraucēju attieksmi ietekmējošās kampaņas un to analīze - Ceļu satiksmes drošības direkcijas sociālā kampaņa "Dzīvības josta!", Valsts akciju sabiedrības Latvijas Valsts ceļi sociālās kampaņas "Tici zīmēm!", "Esi pie stūres - atceries fiziku!"
dc.title.alternativeCampaign influence on drivers attitude and analysis - "Road Traffic Safety Directorate" social campaign "Belt of life!", State Joint Stock Company "Latvian State Roads" social campaign - "Trust the signs!", "While driving - remeber physics"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record