Sevis reprezentēšana sociālajā tīklā Facebook: sporta deju pāru piemērs
Autor
Toma, Valērija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Radzobe, Zane
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir – Sevis reprezentēšana sociālajā tīklā Facebook: sporta deju pāru piemērs. Pētījuma problēma- sociālajā tīklā Facebook ikviens cilvēks veido savu virtuālo tēlu/identitāti, tāpēc svarīgi noskaidrot, kā konkrēta lietotāja daļa, sporta dēju dalībnieki, reprezentē sevi Facebook sociālajā tīklā. Darba mērķis ir izpētīt, kā ar sociālā tīkla Facebook palīdzību, sporta dēju pāri reprezentē sevi. Bakalaura darbā galvenā izmantota teorija ir reprezentācijas. Pētījuma metodes- kvalitatīvā kontentanalīze un intervija. Pētījuma rezultātā secināts, ka sporta dēju pāri ar attēlu, video un aprakstu publicēšanu sociālajā tīklā Facebook reprezentē sevi kā atklātie, draudzīgie un moderni sociāla tīkla Facebook lietotāji. Atslēgas vārdi: reprezentācija, dejotāji, pāris, sociālais tīkls, Facebook, video. The theme of bachelor thesis- Self-representation in social network Facebook: example of sport dance couples. Research problem – each user of the social network Facebook creates his own virtual identity, it is important to understand how sport dance couples, as a part of a network users, represent themselves in one of a biggest social network. The aim is to scout how sport dance couples represent themselves in the social network Facebook. The main theoretical method is representation theory. Research methods- qualitative content analysis and interview. The results show that sport dance couples represents themselves through visual materials, video, and descriptions, as being open, creative and modern network users. Key words: representation, dancers, couple, social network, Facebook, video.