Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilze
dc.contributor.authorAigare, Marta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-05T02:01:56Z
dc.date.available2019-02-05T02:01:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68511
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46166
dc.description.abstractBakalaura darba “Raidījums “Bez Tabu” ekspertu un auditorijas vērtējumos” mērķis ir noskaidrot, kādas ir auditorijas vajadzības un attieksmes pret šo raidījumu, kā arī noskaidrot iespējamos iemeslus, kādēļ raidījuma reitingi ir samazinājušies un noskaidrot mediju ekspertu, raidījuma veidotāju, psihologa, esošo un bijušo skatītāju domas un vērtējumu. Teorijas daļā tika apskatīta lietojuma un apmierinājuma teorija, gaidu un vērtību teorija, dots auditorijas un televīzijas raksturojums, infoizklaides un televīzijas žanra jēdzieni. Izmantotās metodes – daļēji strukturēta intervija, sekundārā datu analīze. Vairāki bijušie skatītāji pārstāja skatīties “Bez Tabu”, jo vairs nepatērē televīziju. Kopumā esošie skatītāji veiktu sekojošas izmaiņas – garāks raidlaiks, īsākas reklāmas pauzes, Juri Šteinbergu, kā vadītāju katru dienu, interesantākas rubrikas. Ar izmantotajām metodēm tika noskaidroti mediju ekspertu, raidījuma producentes kā arī bijušo un esošo skatītāju vērtējumi, TNS reitingu datos redzama skatītāju skaita krišanās.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis "Broadcast “Bez Tabu” expert and audience evulation" is to find out audience needs and attitude towards broadcast, find out the reasons why audience began to decrease and find out a thoughts, evulation of media expert, broadcast producer, psychologist, previous and current viewers. Theory conisists of uses and gratifications, expectation and value theory, television and audience characterization, infotainment and television genres. Used methods – partly structured interview and secondary analysis. Overall current viewers would make following changes – longer broadcast time, shorter commercials, Juris Šteinbergs as a host every day, more interesting heading. With used methods author found out media expert, broadcast producer, previous and current viewers evulation and noticed that audience began to decrease according to TNS data in last two years.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectlietojums un apmierinājums
dc.subjectauditorija
dc.subjectintervija
dc.subjectraidījums “Bez Tabu”
dc.subjecttelevīzija
dc.titleRaidījums "Bez Tabu" ekspertu un auditorijas vērtējumos
dc.title.alternativeBroadcast "Bez Tabu" expert and audience evaluation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record