Show simple item record

dc.contributor.advisorKāposta, Iveta
dc.contributor.authorMigla, Ilga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-07T02:01:53Z
dc.date.available2019-02-07T02:01:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68183
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46203
dc.description.abstractDiplomdarba temats „Rakstīšanas iemaņu veidošanas iespējas jaunākajā skolas vecumā angļu valodas stundās” izvēlēts ar mērķi, lai teorētiski analizētu un praktiski pārbaudītu rakstīšanas iemaņu veicināšanas iespējas angļu valodas stundās jaunākā skolas vecuma bērniem. Pētījuma jautājums: kādi pedagoģiskie līdzekļi veicina rakstīšanas iemaņu veidošanu un tālāku attīstīšanu jaunākā skolas vecuma skolēniem. Darba pētīšanas teorētiskās metodes: literatūras analīze un dokumentu analīze. Empīriskās diplomdarba metodes ir strukturētā intervija, novērošana un pedagoģiskā izmēģinājumdarbība. Darba teorētiskajā daļā skaidrota rakstītprasmes būtība un tās kritēriji. Tā kā darba uzmanības centrā ir jaunākā skolas vecuma bērni, tad, raksturota viņu psiholoģiskā un fizioloģiskā attīstība saistībā ar rakstītprasmi un tās pilnveidi. Analizētas arī Izglītības dokumentos noteiktās prasības rakstītprasmei jaunākajā skolas vecumā, īpaši akcentējot angļu valodas mācību priekšmetu. Darbā apkopoti un analizēti pedagoģiskie līdzekļi, kas sekmē rakstīšanas iemaņu attīstību bērniem. Darba 2. daļā tiek analizēti empīriskā pētījuma, kurš norisinājās X valodu mācību centrā 2018. gada maijā un septembrī, dati un tajā gūtās atziņas. Analizēti piecu angļu valodas skolotāju, kuri strādā ar jaunākā skolas vecuma bērniem, viedokļi par rakstīšanas iemaņu attīstīšanu nodarbībās, kā arī analizētas vērotās angļu valodas nodarbības un pašas vadītās stundas rakstīšanas iemaņu attīstības kontekstā. Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Darba apjoms 71 lpp., darbā iekļauti, 10 attēli, 3 tabulas, literatūras saraksts ar 48 vienībām, 3 pielikumi.
dc.description.abstractThe diploma paper " Migla "The Possibilities for Creating Writing Skills at the Youngest School Age in English Lessons" was chosen with the aim of theoretical analysis and practical testing of opportunities for writing skills in English classes for younger school children. The research question is: what kind of pedagogical means contributes to the creation of writing skills and further development for younger school pupils. Theoretical methods of studying the diploma paper: analysis of literature and document analysis. Empirical diploma paper methods are structured interview, observation and pedagogical pilot work. Theoretical part of the diploma paper explains the essence of writing skills and its criteria. As the focus of the diploma paper is on younger school-age children, their psychological and physiological development in terms of writing skills and their development is described.. The requirements for writing skills at the youngest school age have been analyzed in the Education Documents, with particular emphasis on the English language course. The diploma paper summarizes and analyzes the pedagogical tools that promote the development of writing skills for children. The second part of the diploma paper analyzes the data and lessons learned from an empirical study conducted at the X Language Learning Center in May and September 2018. Diploma paper consists of an introduction, two chapters, conclusions, list of literature and appendices. The diploma paper has 71 pages, it contains 10 pictures, 3 tables, a list of literature with 48 units, 3 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectjaunākā skolas vecuma bērni
dc.subjectpedagoģiskie līdzekļi
dc.subjectrakstīšana
dc.subjectrakstīšanas iemaņas
dc.subjectrakstīšanas prasme
dc.titleRakstīšanas iemaņu veidošanas iespējas jaunākajā skolas vecumā angļu valodas stundās
dc.title.alternativeThe Possibilities for Creating Writing Skills at the Youngest School Age in English Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record