Prezentācijas lai attīstītu vidusskolas skolēnu publiskās uzstāšanās prasmes
Author
Gulbe, Andra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Sandra
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
21. gadsimts prasa, lai ikviens būtu komunikabls un pašpārliecināts. Prezentācijas ir labs līdzeklis, uz ko balstīties situācijās, kad skolēni nejūtas pašpārliecināti uzstājoties. Diplomdarba tēma ir prezentācijas lai attīstītu vidusskolu audzēkņu publiskās uzstāšanās prasmes. Teorētiskā daļā ir aprakstīti vidusskolas skolēni 21. gadsimta skolā, viņu uzstāšanās prasmes, uzstāšanās prasmju attīstība prezentāciju laikā un prezentāciju daudzveidība. Praktiskajā daļā autore analizē anketas par prezentācijām kā vidusskolas audzēkņu uzstāšanās prasmju attīstītājām. Rezultāti liecina, ka studenti un angļu valodas skolotāji novērtē prezentācijas kā uzstāšanās prasmju attīstītājas. Pētījums apstiprināja, ka ir nepieciešams organizēt prezentācijas stundas. 21st century demands everyone to be communicative and self-confident. Presentations are a good tool in situations when students do not feel self-assured performing. The aim of the Diploma paper is to find out how presentations can develop secondary school students’ performance skills. The theoretical part deals with secondary school students in schools in 21st century, their performance skills, the development of performance skills during presentations and the diversity of presentations. In the practical part the author analyses questionnaires about presentations as developers of secondary school students’ performance skills. The results prove that students and English teachers appreciate presentations to develop the performance skills.The research has confirmed that it is necessary to organize presentation lessons.