Show simple item record

dc.contributor.advisorMarčenko, Jeļena
dc.contributor.authorRozentale, Natalia
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-09T02:02:11Z
dc.date.available2019-02-09T02:02:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68274
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46262
dc.description.abstractDiplomdarbā tiek vērtēta kritiskās domāšanas tehnoloģiju paņēmienu un metožu pielietošana, mācot lasīšanu krievu valodas kā svešvalodas stundās. Darbā tiek pamatota lasīšanas apmācības nozīme svešvalodas apgūšanas procesā, kā arī tiek pētītas mūsdienīgas lasīšanas stratēģijas un tiek noteiktas to pielitošanas īpatnības. Diplomdarba praktiskajā daļā tiek piedāvātas stundu metodiskas izstrādnes, izmantojot kritiskās domāšanas tehnoloģiju paņēmienus un metodes un kombinējot tos noteiktajās lasīšanas stratēģijās. Minētās izstrādnes tika aprobētas krievu valodas kā svešvalodas stundās V.Plūdoņa Kuldīgas vidusskolā. Darbs var būt noderīgs skolotājiem un izglītības darbiniekiem, kuru darbs ir siastīts ar svešvalodu apmācības metodiku un praksi.
dc.description.abstractThis research is devoted to studying usage of devices and methods of critical thinking techniques teaching reading in Russian as a foreign language. The paper substantiates the importance of teaching reading in the process of studying a foreign language as well as reveals modern reading strategies and defines particularities of usage of those strategies. The practical part of the Diploma Paper provides methods for lessons, using devices and methods of critical thinking techniques, combining them into definite reading strategies. These methods have been tested in classes of Russian as a foreign language in Vilis Plūdonis Kuldīga Secondary School. This paper may be useful to specialists in education and teachers whose work is related to the theory and practice of teaching foreign languages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectierosināšana
dc.subjectapjēgšana
dc.subjectrefleksija
dc.subjectlasīšana
dc.subjectkritiskā domāšana
dc.titleKritiskas domāšanas tehnoloģiju izmantošana darbā ar tekstu krievu valodas kā svešvalodas stundās
dc.title.alternativeUsage of critical thinking techniques working with the text at the Russian as a foreign language lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record