Show simple item record

dc.contributor.advisorVanags, Edmunds
dc.contributor.authorJakoba, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-09T02:02:15Z
dc.date.available2019-02-09T02:02:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68551
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46271
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir noskaidrot, vai pastāv datorizētu kognitīvu testu rezultātu atšķirības, tos administrējot klātienē vai attālināti. Pētījumā piedalījās 98 dalībnieki, no kuriem 67 (68%) bija sievietes, 31 (32%) bija vīrietis, vecumā no 19 līdz 49 gadiem, vidējais vecums 25,59 gadi (SD=7,38), savukārt, attālināti vidēji 48 dalībnieki, no kuriem 36 (75%) bija sievietes un 12 (25%) vīrieši, grupas vidējais vecums 27,84 gadi(SD=8,62). Kognitīvo spēju mērīšanai tika izmantoti tādi instrumenti, kā simbolu šifrēšanas tests, verbālās atmiņas tests, vizuālās uzmanības un vizuālās vadības tests (Stroop tests) funkciju novērtēšanai. Pētījuma dalībnieki datorizētus kognitīvus testus pildīja gan, klātienē gan attālināti. Pētījuma jautājums bija noskaidrot, vai pastāv rezultātu atšķirības tos administrējot klātienē un attālināti, pētījumā tika noskaidrots, simbolu šifrēšanas testā kopējo simbolu skaits abās testēšanas reizēs atšķīrās, savukārt, kļūdu skaitā nepastāvēja statistiski nozīmīgu atšķirību. Verbālās atmiņas testā rezultāti statistiski nozīmīgi atšķīrās un Strūpa testā starp rezultātiem nepastāvēja statistiski nozīmīgas atšķirības.
dc.description.abstractThe aim of this paper is to compare results of computerized cognitive tests which have been administrate in person versus remotely administrated and to determine whether there are differences. The in person study involved 98 participants, 67 (68%) of whom were female, 31 (32%) were male average age 25,59 years (SD=7,38). The remotely administrated study involved an average of 48 participants in each test, of whom 36 (75%) were female and 12 (25%) male with average age 27,84 (SD=8,62). To measure cognitive abilities various methods were used, such as Symbol Digit Modalities Test, verbal memory test, visual attention and visual control (Stroop test) function assessment. The participants of the study performed computerised cognitive tests both on-site and remotely. The question of the study was to see if there were differences in results when computerised cognitive tests are administered on site and remotely. The study found that the results in the Symbol Digit Modalities Test differed between both test results, while there were no statistically significant differences in the number of errors. In the Ray word learning test, the results differed statistically and there was no statistically significant difference between the results in the Stroop test.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectkognitīvie testi
dc.subjectmērījumu atkārtošana
dc.subjectpsiholoģiskā izpēte
dc.subjectdatorizēta psiholoģiskā testēšana
dc.titleKlātienē un attālināti veiktu datorizētu kognitīvo testu rezultātu atšķirības
dc.title.alternativeDifferences in the results of computer-based and remote-controlledcognitive tests
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record